problemen met speaker voor mijn iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een iphone 16GB uit hong kong ik wil graag voor op vakantie boxen hebben geen 1 box die ik test in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
problemen met speaker voor mijn iphone
Hallo
ik heb een iphone 16GB uit hong kong ik wil graag voor op vakantie boxen hebben geen 1 box die ik test in de media markt doet het met mijn iphone erin super raar maar goed een vriend van me hebt dese box http://www.elektrozine.be/images/Rep..._PureFiAny.jpg ik ging mijn iphone erop testen eerst deed hij niks op een gegeven moment toen ik ondertussen met bosstool bezig was klikte ik op de aanknop van de box per ongeluk en opeens ging die bosstool weg en kwam me ipod.. opeens speelde die zomaar muziek van me iphone af heel vaag toen kon ik gewoon muziek op zetten wat ik wou ik kon ehm ook eruit halen en weer erin doen hij deed het toen ging ik me iphone uit doen en weer aan de box ook uit en aan toen deed ik ehm erin en deed ie eht weer niet toen heb ik het nog wel 30x geprobeert en hij hebt het in die 30x 1 of 2 x nog gedaan ik snap niet wat er aan de hand is.. hopelijk weten jullie iets ik vind het echt heel erg *loten want ik wil juist graag ook een box hebben die ik gewoon ook in me hand kan houden en waar me iphone het perfect in doet ik hoor het wel groetjes julio iphone 16GB uit HongKong versie: 1.1.4 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
is geen box die wekrt voor de iphone.
zal wel ergens een kortsluiting hebben gemaakt steek NOOIT een iphone in een dock die alleen voor de ipod gemaakt is en niet voor de iphone,is om problemen vragen. kan misschien eens opnieuw jailbreaken en unlocken met iliberty+ met beetje gelukt softwareprobleem en geen hardware
|
||||
|
||||
maar een vriend van me die heeft ook een Box van Bose zo'n grote box met daar voor een dock station waarin je je iphone zet
die hebt een iphone 8GB uit amerika en die doet het perfect in zijn box en mijne doet het ook niet in die kan dat mischien liggen aan dat ze een blokering erop hebben gezet bij de 16GB's en dat ze boxen speciaal voor de iphone gaan uitbrengen waar dan mijn 16 gb het wel in gaat doen ?? |
|
||||
|
||||
Een hong kongnese iphone uuh ik heb ijn iPhone ook uit hong kong
en had gewoon amerikaanse met at&t simkaart erin. Zijn er wel hong kongnese iPhones? ff offtopic waar ga je dan nu heen op vakantie niet weer hong kong, want dan zou ik wel is willen weten waar eindelijk een nederland tegenkomen in china |
|
||||
|
||||
maar
ik heb geen at&t simkaart en daar kan het dus echt niet aan liggen een simkaart heb toch niks te maken met een speaker set.. |
|
||||
|
||||
sounddock van bose is ook compatibel met de iphone.
bij logitech staat daar niets van bij,alleen voor de ipod! simkaart heeft er natuurlijk niets mee te maken. en nee zit geen blokkering op de iphone Laatst gewijzigd door truckdiver; 01-07-08 om 14:45. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb in de media markt bij de apple afdeling waar dus ook alle speaker sets enzo staan heb ik me iphone in alle bose sound docks getest en hij deed het bij GEEN 1 en dat vind ik dus echt raar weet iemand nog iets waar het aan kan liggen |
|
||||
|
||||
kan zijn dat je aansluiting onder je iphone beschadigt is en geen goed contact geeft een het dock.
je kan eens een volledige reset proberen in je instellingen bij general settings. ben je wel al je instellingen verloren. als dat niet help opnieuw gaan jailbreaken en unlocken. en dan EERST in een set proberen daar je zeker van bent dat die voor de iphone is geschikt |
|
||||
|
||||
ben ik dan alles kwijt
ook me muziek filmpies foto's instellingen thema's enzovoort ?? |
|
||||
|
||||
dan gaat de iphone terug naar de fabrieksinstellingen
eerst een backup maken op je computer,dan kan je nadien alles terug zetten. |
|
||||
|
||||
zorry dat ik het vraag
maar hoe maak ik een hele back up van de instellingen enzovoort van me iphone en alvast bedankt voor de moeite steeds |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
je moet de JBL Creature II proberen die werkt met de iPhone nooit problmen mee gehad
kost €99 euro dacht ik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met mijn iPhone 3G | 56024 | iPhone algemeen | 0 | 11-09-09 00:54 |
Enkele problemen met mijn 3GS | Yargo | iPhone algemeen | 2 | 02-09-09 14:04 |
problemen met mijn uitgang voor oordopjes | Barrybe50 | iPhone algemeen | 4 | 17-05-09 14:54 |
Grote problemen met mijn iPhone! | hotlikeme | Archief | 1 | 27-07-08 02:24 |
Problemen met het connecten tot mijn smtp server.. | Simian | iPhone algemeen | 4 | 13-07-08 18:48 |
|
|