Video Afspelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb een probleem aangezien ik vd week op vakantie ga. als ik een video wil afspelen krijg ik te zien video kan niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video Afspelen
hoi,
ik heb een probleem aangezien ik vd week op vakantie ga. als ik een video wil afspelen krijg ik te zien video kan niet worden afgespeeld.. wat te doen? groetjes, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Geef eens wat meer info a.u.b. !! //verplaatst naar videos Laatst gewijzigd door macfreaker; 01-07-08 om 14:01. |
|
|||
|
|||
het zijn gewoon mp4 bestanden ze hebben het lang gedaan nu opeens niet meer
beetje rare shit ook als ik dingen van youtube wil zien doet et niet... |
|
||||
|
||||
wat heb je als laatste geinstalleerd??
verwijdert dit dan. in sommige gevallen helpt dat |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heeft een app iets veranderd. Wat jeremy zei, als je de laatste tijd wat nieuws hebt geïnstalleerd kan je dit beter terugdraaien.
Als dat niet lukt kan je alsnog een restore proberen (maar daar zit je waarschijnlijk niet op te wachten).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Video's afspelen in portrait mode? | OptimusPrimeNL | Muziek, foto & video | 6 | 27-03-11 23:07 |
Video afspelen | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 11-08-09 16:39 |
Video afspelen | blain | iPhone Apps | 0 | 01-07-09 12:02 |
Southpark lite / video afspelen | Haagze sf2 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-05-09 00:23 |
|
|