Datum kan niet verandert worden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb eens keer met de tijd zitten klooien nu is de datum bij mij 11 december 2554 BE Ik kan dit scrollen naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Datum kan niet verandert worden
Hallo ik heb eens keer met de tijd zitten klooien nu is de datum bij mij
11 december 2554 BE Ik kan dit scrollen naar 2011 maar dan gaat die binnen 1 tel weer naar 2554 of 2513 Heb de ipad medere keren ge-reset maar het lukt niet,, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tijdzone goed?
Tijdinstelling op handmatig zetten. |
|
|||
|
|||
Ik wil mij niet mengen met geloofszaken, iedereen gelooft wat hij wil. Maar jij hebt een Boeddhistische kalender ingesteld, en dat mag.
Als je de Gregoriaanse kalender wil gebruiken ga dan naar Settings, General , International en kies Calendar "Gregorian". |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Instellingen/algemeen/datum en tijd/stel automatisch in verschuiven.
Maar waarom zou je dat doen ? Zoals hierboven al opgemerkt zit bij de Boeddhisten. |
|
|||
|
|||
Woow is gelukt echt super bedankt!!!!!
Aleen van die kalender stont bij internationtaal |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes kan geen reservekopie maken, want de kopie kan niet worden opgeslagen... | CoolingThunder | iTunes | 1 | 19-10-11 16:55 |
Icloud email kan niet verandert worden | Tommyyke | iCloud | 0 | 12-10-11 22:23 |
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. | eric.soul | iPhone algemeen | 16 | 24-12-07 00:06 |
Kan datum en tijd niet aanpassen op fw1.0.1. | eric.soul | iPhone algemeen | 0 | 16-12-07 21:27 |
|
|