Opladen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb ipad 2 Me orginele apple oplader is eens x kwijtgeraakt heb een nieuwe gekocht via internet.. Een kabeltje en zon blokje apart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opladen
Hoi ik heb ipad 2
Me orginele apple oplader is eens x kwijtgeraakt heb een nieuwe gekocht via internet.. Een kabeltje en zon blokje apart ... Maar eerst laad hij de ipad aleen op als die uit/vergendeld is.. Nu ben ik er achter gekomen dat als ik hem aan de oplader heb en de helderheid op het laagst heb gezet laat die gewoon op als ik er op zit... Maar hoezo kan dit niet als ik hem op helder heb ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoeveel ampère levert die oplader ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
is t geen iphone lader?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus ? Hoeveel ampère is de oplader ? Staat er vast wel op, en zo niet dan het aantal geleverde Watts, als dat door 5 deelt heb je het ook.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Vraag nu niet waarom ze bij dat dingetje van 4,95 € schrijven dat het wel geschikt is voor de iPad. |
|
||||
|
||||
output 5v, 1A. dus een iphone lader lijkt me.
|
|
|||
|
|||
Nou heel erg is het niet
... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wet van Ohm
Wet van Ohm ? Didactiek - Natuurkunde en Techniek
|
|
|||
|
|||
Citaat:
U=R.I => You Repeat It Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 10-12-11 om 23:13. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of zie ik het verkeerd? |
|
|||
|
|||
Aan vermoedens hebben we niet zoveel. Ziehier wat Apple er zelf over zegt:
iPad: de batterij opladen Apple - Batterijen - iPad Apple-computers en -beeldschermen: USB-stroomvoorziening voor randapparaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opladen... | casper22 | iPhone algemeen | 2 | 24-05-11 02:00 |
Opladen | Blacksnake | iPhone algemeen | 0 | 13-11-10 12:43 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
opladen | r.dirksen | iPhone algemeen | 0 | 08-09-08 15:47 |
Opladen | mrwhoopie | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 25-09-07 22:11 |
|
|