iPad opladen aan computer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een iPad 2. maar als ik hem aan de laptop leg synchroniseert hij wel, maar staat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad opladen aan computer
ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een iPad 2. maar als ik hem aan de laptop leg synchroniseert hij wel, maar staat er 'opladen uit'. hoe verander ik dit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Normaal levert een laptop slechts 500 mA op de USB-poorten en dat is te weinig om een iPad te laden. |
|
|||
|
|||
hm oke dat zou het inderdaad kunnen zijn. ik heb geen iMac, dus dat word dan gewoon 'ouderwets' opladen . geen probleem! bedankt voor je reactie.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt!
|
Labels |
computer, ipad, opladen, uit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 USB aan computer | NiekR | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 07-08-11 17:49 |
Opladen aan pc uit | Manong | iPad algemeen | 5 | 03-10-10 13:51 |
Backlight aan laten tijdens opladen | mikkelnl | Jailbreak apps en thema's | 7 | 22-08-10 17:37 |
Opladen uit staat er als hij aan PC hangt | psvu2 | Archief | 2 | 16-05-10 12:42 |
iPhone opladen zonder computer | Pieszecki | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 07-08-08 20:22 |
|
|