Backlight aan laten tijdens opladen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Weet iemand een manier / proggie waarmee het blacklight aanblijft tijdens het laden? Heb nl. een carkit met oplader en dan mag het display ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backlight aan laten tijdens opladen
Hoi!
Weet iemand een manier / proggie waarmee het blacklight aanblijft tijdens het laden? Heb nl. een carkit met oplader en dan mag het display wel aan blijven vind ik Auto-lock kan ik natuurlijk uitzetten, maar dat geldt dan ook als hij niet aan de lader hangt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben ik nou zo dom..?
Kan autolock NIET uitzetten.. Alleen kiezen: 1,2,3,4 of 5 minuten.. ?!?!?! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wanneer de iPod opstaat blijft bij mij het scherm aan...
|
|
|||
|
|||
De iPod dimt het scherm niet.
Je kunt ScreenDimmer (cydia, jailbreak) installeren, daar heb je vinkjes "Dim While Chaging", en "don't lock while charging". Kost je wel 0,99 USD edit: Laatst gewijzigd door iemanddos; 22-08-10 om 14:01. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kijk, daar was ik al een tijdje naar op zoek thx
|
|
|||
|
|||
Dit was een van de eerste dingen die ik via Cydia installeerde.
En een van de dingen waarvan ik verbijstert was van, "Waarom zit dat niet al standaard in een iPod Touch 3?" En IOS 4, nogsteeds niet. Soms is Apple echt verbazingwekkend. En je kunt automatisch slot wel op NOOIT zetten! |
Labels |
backlight |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone backlight gaat vanzelf aan. | yasinsta | iPhone algemeen | 0 | 23-05-11 14:20 |
Slecht reageren tijdens opladen | dafoolio | iPhone algemeen | 2 | 25-10-10 02:24 |
Vraag over app om Springboard te laten zien tijdens opladen in Auto | memyself71 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-01-10 12:58 |
backlight laten branden tijdens bellen? | Harrie V12 | iPhone algemeen | 9 | 22-11-09 16:36 |
Muziek: Backlight tijdens afspelen van muziek | gavro | Muziek, foto & video | 5 | 05-09-08 13:01 |
|
|