Cydia Installer PER ONGELUK verwijderd, wat nu? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Cydia verwijderd Dacht het probleem op te lossen door opnieuw te jailbreaken via jailbreakme.com echter heb ik de dpf patch geinstalleerd en nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia Installer PER ONGELUK verwijderd, wat nu?
Ik heb Cydia verwijderd
Dacht het probleem op te lossen door opnieuw te jailbreaken via jailbreakme.com echter heb ik de dpf patch geinstalleerd en nu kan ik alleen de website sluiten... Tjonge, tjonge wat ben ik toch aan het doen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon even je iPhone herstellen in iTunes (door middel van shift+herstel) en dán opnieuw jailbreaken met JailbreakMe.com.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik shift+herstel doe wil hij dat ik een *.ipsw bestand selecteer. Nu heb ik mijn reserverkopieën opgeslagen maar dit zijn geen ipsw bestanden wat nu? |
|
||||
|
||||
Download de 4.0.1 firmware uit de wiki op deze site. Daarna kun je dmv SHIFT + HERSTEL de net gedownloade 4.0.1 firmware selecteren.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
firmware gedownload via;
Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G echter krijg ik een zip bestand met daarin geen enkel ipsw bestand DENK OPLOSSING TE HEBBEN GEVONDEN; zip hernoemd naar ipsw Laatst gewijzigd door Roccade; 18-08-10 om 23:52. |
|
|||
|
|||
Heb firmware 4.0.1 er opnieuw opgeshit (shift+herstellen) en jailbreak opnieuw uitgevoerd. Probleem opgelost!
|
|
||||
|
||||
volgens mij hoef je niets te herstellen.
Volgens mij kun je direct naar jailbreakme.com gaan.... |
|
|||
|
|||
jailbreak.com werkte niet omdat ik zo verstandig was om de pdf patch te installeren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: software per ongeluk verwijderd | Fenderben | Unlock | 30 | 25-03-11 11:06 |
Cydia verwijderd,wat nu? | NeFReT | Jailbreak apps en thema's | 11 | 09-05-10 13:27 |
Windows: Quicktime per ongeluk verwijderd | Desp | iTunes | 1 | 04-10-09 22:38 |
Besturings software per ongeluk verwijderd | brandweerman35 | iPhone algemeen | 9 | 17-02-09 23:57 |
Installer en Cydia verwijderd | bertpriem | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-08-08 20:16 |
|
|