nieuwe ipad2 wil niet activeren ... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nieuw in apple-land ... vandaag tbv beroepsmatige test een ipad ontvangen. na opstarten gebeurede er niks, vroeg hij om itunes op deze site gelezen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe ipad2 wil niet activeren ...
nieuw in apple-land ...
vandaag tbv beroepsmatige test een ipad ontvangen. na opstarten gebeurede er niks, vroeg hij om itunes op deze site gelezen dat ik hem via een pc met itunes moest activeren. op die pc heb ik hem nu aangesloten, vanuit windows ziet hij de ipad inv erkenner maar hij activeert niet ...! what to do ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je iTunes op je je computer gezet? Zo niet dat doen ( te downloaden op site van apple). Daarna iPad aansluiten aan Pc, iTunes openen en dan de stappen ( is eenvoudig) doorlopen! Succes!
|
|
|||
|
|||
met alle respect, maar dat had ik inderdaad WEL gedaan, toch wilde hij niet activeren...
intussen is het wel gelukt, ik heb op een pc waarop nog geen itunes stond het nieuw/kaal geinstalleerd, nieuw apple-id aangemaakt, de boel gestart en aan elkaar gekoppeld, toen ging hij wel verder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 uit China wil niet activeren via iTunes | iPeng | iTunes | 11 | 26-03-13 16:12 |
Iphone wil niet activeren in Itunes | Wezzz78 | iTunes | 2 | 12-12-10 00:55 |
Nieuwe iPhone 4 - kan niet activeren | scitomedia | iPhone algemeen | 13 | 25-07-10 00:42 |
iPhone: na Nieuwe update (3.0.1.) wil hij niet meer jailbreaken | martijnheijmans | Jailbreak | 8 | 09-08-09 14:24 |
iPhone 1e gen.: Wil niet activeren | BadSide | Unlock | 7 | 13-08-08 23:35 |
|
|