Iphone wil niet activeren in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een 3gs liggen die ik voor een vriend simlockvrij zou maken, dat is inmiddels allemaal gelukt 4.2.1 en de ipad baseband update. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wil niet activeren in Itunes
Ik heb hier een 3gs liggen die ik voor een vriend simlockvrij zou maken, dat is inmiddels allemaal gelukt 4.2.1 en de ipad baseband update. Maar nu krijg ik hem niet geactiveerd in itunes. Ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer. Dus misschien dat hier iemand is die mij kan helpen??
alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Beetje meer info dan kunnen we u mss verder helpen. |
|
|||
|
|||
Heb er nu gewoon custom firmware opgezet, jailbreak + unlock, en nu werkt het wel...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 uit China wil niet activeren via iTunes | iPeng | iTunes | 11 | 26-03-13 16:12 |
nieuwe ipad2 wil niet activeren ... | apruijn | iPad algemeen | 3 | 09-05-11 11:46 |
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! | Trandy | iTunes | 12 | 22-12-10 00:10 |
Iphone 4 van KPN kan niet activeren via Itunes | marcelruiter | KPN | 18 | 14-12-10 18:07 |
iPhone 1e gen.: Wil niet activeren | BadSide | Unlock | 7 | 13-08-08 23:35 |
|
|