Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iphoners, Ik bivakeer met een probleem en hoop dat er mensen zijn die mij hiermee kunnen helpen. Mijn telefoon gaat niet meer aan en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!!
Hallo iphoners,
Ik bivakeer met een probleem en hoop dat er mensen zijn die mij hiermee kunnen helpen. Mijn telefoon gaat niet meer aan en als ik hem wil opladen geeft hij niks aan en itunes herkend hem ook niet. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even de Home en Power knoppen tegelijk ingedrukt houden voor een tijdje.
|
||||
|
||||
herkend iphone niet
|
|
|||
|
|||
Laad je hem op via computer of via een stopcontact? misschien moet je stopcontact eens proberen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Misschien laten vallen?
Nee... Ook al DFU mode geprobeerd? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat ik een nieuwe accu moet aanschaffen?
|
|
|||
|
|||
Ik zou terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. ik zou er zelf niet hardwarematig iets aan doen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem heb ik ook heb je al opgelost
|
|
|||
|
|||
Beetje oud topic, maar ik zit dus met hetzelfde probleem...
Is er hier al een oplossing voor gevonden? Word helemaal gek hier!!!!!!! |
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie tips, mij is het wel gelukt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iPhone niet meer herkend door iTunes (MacOSX) | rjdek | iTunes | 3 | 14-04-16 10:17 |
iPhone gaat niet aan (wel herkend in iTunes) | griffinmanno | iTunes | 5 | 24-12-12 19:52 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
iPhone gevallen--> niet meer herkend door iTunes | JanR | iTunes | 0 | 21-06-10 20:30 |
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. | Virginia | Archief | 3 | 19-10-08 18:01 |
|
|