iPhone gevallen--> niet meer herkend door iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een paar dagen geleden heb ik mijn iphone laten vallen en het scherm is gebroken, maar het ergst van al is dat iTunes hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone gevallen--> niet meer herkend door iTunes
Hallo,
Een paar dagen geleden heb ik mijn iphone laten vallen en het scherm is gebroken, maar het ergst van al is dat iTunes hem niet meer herkend. Wat moet ik nu doen? Ik heb alles al geprobeert wat er te proberen valt, maar als iemand een hardwarematig probleem kan geven kan ik het misschien wel proberen te maken... Mvg Jan
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iPhone niet meer herkend door iTunes (MacOSX) | rjdek | iTunes | 3 | 14-04-16 10:17 |
iPhone wordt niet meer herkend door pc, laptop of iTunes | nouska1976 | iTunes | 1 | 22-12-10 10:58 |
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! | Trandy | iTunes | 12 | 22-12-10 00:10 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
iPhone word niet meer herkend door USB / iTunes ? | benquick | Archief | 37 | 28-12-07 15:31 |
|
|