//

iPhone wordt niet meer herkend door pc, laptop of iTunes

iPhone wordt niet meer herkend door pc, laptop of iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone wordt niet meer herkend door diverse laptops, pc's of iTunes. Ik heb nog de oude firmware erop staan (3.1.2 ofzo), hij is gejailbreaked ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-12-10, 23:33
nouska1976 nouska1976 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 72
Standaard iPhone wordt niet meer herkend door pc, laptop of iTunes

Mijn iPhone wordt niet meer herkend door diverse laptops, pc's of iTunes.

Ik heb nog de oude firmware erop staan (3.1.2 ofzo), hij is gejailbreaked en ge-unlocked nadat ik in het verleden wat problemen had na het installeren van een .ipa file. Mijn foon freezede toen namelijk.

Nu wil ik hem eigenlijk weer restoren naar een originele versie ( dus niet gejailbreaked ) en de nieuwste OS erop zetten.

Helaas wordt mijn iPhone nu dus niet meer herkend en krijg ik steeds 'onbekend USB apparaat' als melding. Gisteren en vandaag geprobeerd, still no luck!

Het rare is dat ik sinds vandaag ook ineens mijn mail niet meer kan ophalen omdat mijn gebruikersnaam of het wachtwoord onjuist is. Hier heb ik niets aan verandert de laatste dagen dus dat lijkt mij vrij vreemd.

Belangrijkste nu is dat ik mijn contacts, agenda info, foto's etc kan backuppen indien ik een harde reset moet doen (als uiteindelijk niets blijkt te helpen). Dus het belangrijkste is:
1. dat ik mijn iPhone weer herkenbaar moet krijgen voor mijn pc / laptop.
2. mijn info kan backuppen;
3. mijn iPhone wee kan aansluiten en wijzigen middels iTunes

Iemand enig idee hoe ik dit zou moeten kunnen doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-10, 09:58
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

1. Wi-Fi Sync (Cydia) eens proberen, misschien iets defect aan je connector/kabel
2. Je kan iBye (Cydia) gebruiken om een backup te maken, erg handige app als je ook via FTP kan uploaden.
3. ??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipone op laptop aansluiten wordt niet meer herkend Taschah iTunes 1 20-12-10 18:50
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
iPhone wordt half/niet herkend door iTunes (error 9807) puccini iTunes 10 15-08-09 16:21
iPhone wordt niet herkend door iTunes Ytz iTunes 16 04-08-09 06:58
Mac OS X: iphone wordt niet herkend door itunes cmvangestel iTunes 1 14-02-08 10:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.