iphone wordt niet herkend door itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren mijn iphone 1.1.2 laten installeren met een turbosim. Als ik deze in mijn ibook G4 plug, opent deze automatisch iphoto, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone wordt niet herkend door itunes
Hallo, Ik heb gisteren mijn iphone 1.1.2 laten installeren met een turbosim. Als ik deze in mijn ibook G4 plug, opent deze automatisch iphoto, maar in itunes ziet hij mijn iphone niet. Weet iemand wat dat kan zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb het zelfde probleem ( alhoewel)
mac itunes 7.6 en 1.1.2 op iphone ( met stealth sim) bij koppeling iphone de foutmelding ( itunes kan geen verbinding maken omdat het koppelbestand ontbreekt) heb dit zowel bij mac met tiger als met leopard. op pc laptop wordt de iphone wel herkend door itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wordt niet meer herkend door pc, laptop of iTunes | nouska1976 | iTunes | 1 | 22-12-10 10:58 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. | Peterhercules | Archief | 1 | 29-01-10 14:34 |
iPhone wordt half/niet herkend door iTunes (error 9807) | puccini | iTunes | 10 | 15-08-09 17:21 |
iPhone wordt niet herkend door iTunes | Ytz | iTunes | 16 | 04-08-09 07:58 |
|
|