//

iPhone niet meer herkend door iTunes (MacOSX)

iPhone niet meer herkend door iTunes (MacOSX) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen idee of dat er wat mee te maken heeft maar na het upgraden naar Leopard wordt mijn iPhone niet meer herkend door iTunes(7.7). iPhoto ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-07-08, 16:48
rjdek rjdek is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard iPhone niet meer herkend door iTunes (MacOSX)

Geen idee of dat er wat mee te maken heeft maar na het upgraden naar Leopard wordt mijn iPhone niet meer herkend door iTunes(7.7). iPhoto start echter nog wel op zodra de telefoon via USB verbonden is.

Nu heb ik nog geprobeerd om via ZiPhone de iPhone in de fabriekstand terug te brengen en opnieuw te unlocken. Echter bij het starten van 'Refurbish' krijg ik de melding 'USBMuxListenerCreate: Permission denied'.

Ronald
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-08, 17:10
rjdek rjdek is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

De gouden tip is iTunes opnieuw installeren.
  #3  
Oud 14-04-16, 09:12
Harrymaja Harrymaja is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

ik heb hetzelfde probleem. Gisteren ITunes opnieuw geinstalleerd wat ook al veel problemen gaf. Uiteindelijk Revo uninstaller pro geinstalleerd en dat ging allemaal snel en goed. De iPhone 4s ook ge-update en daarna kreeg ik op het beeldscherm het teken om deze aan de iTunes te koppelen. Sindsdien kan ik er niets meer mee. Krijg ook geen verbinding met de iPhone server. Wie kan me helpen?
  #4  
Oud 14-04-16, 09:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harrymaja Bekijk bericht
ik heb hetzelfde probleem.
Dat kan niet. Dit topic is acht (8) jaar oud en gaat over een stokoude versie van iTunes in een stokoude versie van OS X.

PS:
Maar toch tof dat je de zoekfunctie van het forum gebruikt hebt. Er staan ook recente topics over dit probleem op het forum.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone wordt niet meer herkend door pc, laptop of iTunes nouska1976 iTunes 1 22-12-10 09:58
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! Trandy iTunes 12 21-12-10 23:10
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
iPhone gevallen--> niet meer herkend door iTunes JanR iTunes 0 21-06-10 19:30
iPhone word niet meer herkend door USB / iTunes ? benquick Archief 37 28-12-07 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.