Foutmelding -39 bij synchronisatie met iTunes 9.2 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Iedere synchronisatie loopt uit op een foutmelding: de iPhone kan niet worden gesynchroniseerd. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan -39. Weet iemand wat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding -39 bij synchronisatie met iTunes 9.2
Iedere synchronisatie loopt uit op een foutmelding: de iPhone kan niet worden gesynchroniseerd. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan -39.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? En of het te maken heeft met een aantal fotoalbums die op m'n iPhone geen afbeeldingen meer geven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer deze oplossing van Aplle eens, Photo Sync creates iPod photo Cache.
Het gaat er hierom om de Photo Cache folder in de map van je foto's te verwijderen. Hierna zou het probleem opgelost moeten zijn. |
|
|||
|
|||
Ik heb het idee dat de onzichtbare fotoalbums een symptoom zijn van het niet afmaken van de synchronisatie (foutmelding -39). Misschien zijn er wel meer dingen in m'n iPhone die niet compleet zijn, maar die heb ik nog niet ontdekt!
|
|
|||
|
|||
Wow, GekkeHenkie, dank dank dank, het werkt!!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding 1140 bij synchronisatie | leon verschoor | iTunes | 1 | 29-09-12 16:23 |
iTunes 9.1: tijdsverschil/foutmelding na synchronisatie outlook en iphone | Twan | iTunes | 145 | 23-09-10 20:29 |
Foutmelding by Synchronisatie met iMac | maartenotto | iTunes | 0 | 07-10-09 10:32 |
foutmelding recordidentifyer bij synchronisatie | jash | iPhone algemeen | 2 | 18-10-08 18:16 |
Foutmelding bij synchroniseren met Itunes | kleinecasper | iTunes | 2 | 17-07-08 21:53 |
|
|