sychronisatie/reservekopie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb mijn synchronisatie van mijn iPad geannuleerd omdat ik weg moest en ik het te lang vond duren. Nu maakt hij geen reservekopie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sychronisatie/reservekopie
Hallo. Ik heb mijn synchronisatie van mijn iPad geannuleerd omdat ik weg moest en ik het te lang vond duren.
Nu maakt hij geen reservekopie meer omdat er een "nog een sessie loopt". Kan iemand mij uit de brand helpen. BVD Boekeloo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In Activity Monitor "iTunes Helper" afsluiten (Quit Process).
|
|
|||
|
|||
Ander usb poort gebruiken, in linkerkolom, waar je je ipad ziet hangen zeg maar, met rechtermuisknop je reservekopie maken... Hielp bij mij de ene keer wel de andere keer niet. Geen idee waar het aan lag. Maar na laatste update ging het gelukkig weer vlotjes
|
|
|||
|
|||
Het lukt niet. Zowel het eerste advies. Het stoppen van iTunes Helper in de Activiteiten monitor, als een andere USB poort.
De laatste update 4.3.3 wil niet installeren omdat hij geen reservekopie kan maken en stopt daarom ... Ik had gehoopt dat die laatste update de boel "recht zou trekken" misschien iemand nog een idee.... heel graag |
|
|||
|
|||
Het is gelukt.
De iPad zelf uitgezet en weer aan. Dat deed het hem. Iedereen bedankt voor de respons boekeloo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sychronisatie op een te oud OS. | jupitshim | iTunes | 1 | 18-02-11 12:43 |
opslaan sychronisatie | nisrani | iTunes | 0 | 24-06-10 23:15 |
Sychronisatie met mijn huidige Nokia en toekomstige iphone | zeghetmaar | iTunes | 6 | 30-03-09 15:59 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|