Airstream ipad en zeppelin komt niet meer in beeld nu ik apple tv heb aangesloten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb apple tv aangesloten en werkt perfect, nu wil ik via de IPAD muziek luisteren via mijn zeppelin, nu krijg ik alleen de keuze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Airstream ipad en zeppelin komt niet meer in beeld nu ik apple tv heb aangesloten
Ik heb apple tv aangesloten en werkt perfect, nu wil ik via de IPAD muziek luisteren via mijn zeppelin, nu krijg ik alleen de keuze ipad of apple TV en niet de airplay naar de zeppelin ?
Kent iemand dit probleem en is dit op te lossen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad Wi-Fi; Internet donker beeld, werkt niet | Pravandi | Wi-Fi | 7 | 20-03-11 19:20 |
Beeld kantelt niet meer | Adrenaline0182 | iPhone algemeen | 2 | 18-01-11 09:55 |
Ipone gereset, komt niet meer voorbij Apple tekentje | japanner | Archief | 1 | 09-12-09 15:54 |
Apple logo verdwijnt niet meer uit beeld. | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 1 | 24-08-08 10:19 |
|
|