Flexibele wall mount iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een flexibele wall mount iPad voor aan de muur boven het bed, of een standaard oid. Buiten de iProp, die niet te leveren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Flexibele wall mount iPad
Ik zoek een flexibele wall mount iPad voor aan de muur boven het bed, of een standaard oid.
Buiten de iProp, die niet te leveren is, kan ik niet echt wat vinden. Iemand nog tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bedoel je zoiets? Tablet on the Wall - RingO®
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Die eerste link is ook niet leverbaar, 2e heb ik al, en de 3e ook weer niet leverbaar
Zoek iets met een flexibele slang, of met boog oid. Zo dat je liggend tv ( kijk er TV op icm de dreambox ) kan kijken. Zoiets als deze ( kijk hem eens blij zijn ) Of zoiets Als het maar leverbaar is. Laatst gewijzigd door Harley4; 09-04-11 om 19:44. |
|
||||
|
||||
Heb al iets iWARE premium iPad Holders - Simply the best iPad holder and stand accessory that money can buy!
Kijken of het wat is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad car-holder/mount | koffiezet | iPad algemeen | 6 | 26-04-11 12:32 |
Ipad Wall Dock | Chak | iPad algemeen | 0 | 17-09-10 12:51 |
Swivel Tightening Air Vent Mount | nestor | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 28-01-09 12:06 |
|
|