Bestickering/Bescherming discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er hier iemand ervaring met deze opties voor de ipad 2? Gelaskins : Skins for iPad 2 | GelaSkins OF Smart Wraps : iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestickering/Bescherming
Heeft er hier iemand ervaring met deze opties voor de ipad 2?
Gelaskins : Skins for iPad 2 | GelaSkins OF Smart Wraps : iPad 2 Smart Wraps Skins, Wraps and Cases from SlickWraps. Het gaat mij voornamelijk om de achter zijde te beschermen. Grts Duktm099 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Stickers vind ik altijd een crime om aan te brengen, ik krijg ze er simpelweg niet mooi op!
Ik ga voor de Otterbox, daar blijf ik goede verhalen over horen. |
|
|||
|
|||
De Otterbox gebruik ik al een tijd prima bescherming ,geen probleem in koffer of rugzak.
Nadeel hij wordt een stuk zwaarder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij moet gewoon goed beschermt zijn bij vervoer, en in de buurt van 2 jonge kinderen. Als ik stickers of screens moet gaan plakken breekt het klamme zweet me al uit. Dan zit hij weer schuin, of kleine luchtbellen eronder, en ondertussen trek je dat ding er zo vaak af om recht te krijgen dat het er ook niet mooier op word. |
|
|||
|
|||
Via MacRumors heb ik vernomen dat voor de achterkant je het beste 'Best Skins Ever' kan gebruiken. Ik had het binnen 5 werkdagen binnen vanuit de VS.
Dit weekend eens aanbrengen. |
|
|||
|
|||
Bedankt iedereen voor de reacties.
Ik had al bang voor de luchtbellen en het scheef plakken van de sticker/folie . Maar ik opteer toch voor die oranje wrap van Smart Wraps. De oranje smart cover heb ik al dus dan trekken we de kleur door . En ik ga eens aan iemand vragen die gewend is van auto venster te tinten/plakken,die zal dat wel beter kunnen dan eender wie,denk ik. Grts Duktm099 |
|
|||
|
|||
Bij de icenter een setje gekocht voor achter en voor. Achter zit er erg strak op. Je moet geduld hebben en 1 dagje later zijn alle belletjes weg. Voorkant ging fout. Bij Dixons een setje van 2 voorkanten, strak erop. Tweestuks bijna 15 euro.
|
|||
|
|||
Gewoon de BodyGuardz met de meegeleverde spray rijk aanbrengen dan kan een kind de was doen. Je kunt ze blijven verschuiven toch die helemaal goed zit. Het nadeel is wel dat ie 24 uur moet drogen, maar dat heb je wel iets
|
|||
|
|||
Ik zou liever een cover dan een sticker.
|
|
|||
|
|||
heb bij icentre een doorzichtige "sticker" voor de achterkant gekocht, werkt perfect, makelijk aan te brengen, gebruiksaanwijzing ook via youtube te zien. Weet alleen het merk niet meer witte doos met groene accenten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Harde of zachte bescherming? | luckyrunner77 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-07-10 23:00 |
TIP! IPhone bescherming! | pevi | iPhone algemeen | 50 | 16-03-09 21:55 |
iPhone bescherming | iKnidreeg | Archief | 2 | 31-01-09 22:38 |
hoofdtelefoonaansluiting bescherming | Berten.. | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 16-07-08 21:07 |
Houten bescherming voor de iPhone | Freek | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 05-03-08 20:30 |
|
|