Erg gevoelig discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind de iPad ERG gevoelig voor beschadigingen. Ik heb hem nu 2 weken en ik heb al twee krasjes op de rand. Het zilver ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Erg gevoelig
Ik vind de iPad ERG gevoelig voor beschadigingen. Ik heb hem nu 2 weken en ik heb al twee krasjes op de rand.
Het zilver (aluminium denk ik) is zo zacht als boter. Eerlijk gezegd is dit denk ik toch wel een ontwerp fout. Materiaal keuze fout.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voorzichtig zijn e
Ik heb de mijne van 25 maart en ik heb nog geen beschadigingen. Hout vasthouden . Daarom dat ik eene sticker/skin ga aanbrengen aan de achterzijde. Grts Duktm099 |
|
|||
|
|||
Tja..... Dat is je eigen schuld mannetje!
|
|
|||
|
|||
Dat is dan toch inderdaad je eigen schuld. Ik heb zelf nog nooit op mijn ipads beschadigingen gehad door mijzelf. Heb er dan ook wel de nodige bescherming voor; bodyguard voor en achter, smart cover en een lederen sleeve van more. En ben er natuurlijk voorzichtig mee
|
||||
|
||||
Gebruik alleen de smartcover en in mijn tas gaat hij in de Sena Ultraslim. Geen stickers oid, vind ik niks. beetje voorzichtig mee om gaan en ziet er hier nog gaaf uit (maand in gebruik).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing | iCulture | iPhone algemeen | 1282 | 12-03-12 15:13 |
|
|