//

imovie loopt vast

imovie loopt vast discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag forumlezers, Eerst zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Willem Balder en ben 2e jaars student in Groningen. Ik heb een ipad 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-05-11, 13:36
jwbalder jwbalder is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard imovie loopt vast

Dag forumlezers,

Eerst zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Willem Balder en ben 2e jaars student in Groningen. Ik heb een ipad 2 en daar heb ik een het volgende probleem mee:

ik had een lang filmpje gemaakt met imovie. Als ik hem nu wil opstarten loopt hij vast, je ziet alleen die muur en je ziet imovie in het zwart staan. Als ik hem synchroniseer gebeurt er niets, ook kan ik niet de film die erop staat op mijn computer zetten (voor zover ik weet). Ik ben bang dat als ik imovie eraf haal en opnieuw installeer mijn film weg is. Wie weet wat ik nu moet doen?

Ik heb hem al een aantal keren uitgedaan.

groeten willem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-05-11, 13:34
Stingray Stingray is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jwbalder Bekijk bericht
Dag forumlezers,

Eerst zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Willem Balder en ben 2e jaars student in Groningen. Ik heb een ipad 2 en daar heb ik een het volgende probleem mee:

ik had een lang filmpje gemaakt met imovie. Als ik hem nu wil opstarten loopt hij vast, je ziet alleen die muur en je ziet imovie in het zwart staan. Als ik hem synchroniseer gebeurt er niets, ook kan ik niet de film die erop staat op mijn computer zetten (voor zover ik weet). Ik ben bang dat als ik imovie eraf haal en opnieuw installeer mijn film weg is. Wie weet wat ik nu moet doen?

Ik heb hem al een aantal keren uitgedaan.

groeten willem

Precies hetzelfde probleem is het al gelukt iMovie aan de gang te krijgen zo ja wat was de oplossing.
Mvg
Frank
  #3  
Oud 30-05-11, 10:11
stefanh1 stefanh1 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Hallo,

Ik ondervond ook dit probleem maar via een ander forum vond ik hier een tussenoplossing voor.

Gewoon even via de itunes store een video pod cast downloaden en deze opstarten.
Dit opent dan de imovie en unfreezed deze, je kan dan terug films bekijken en selecteren.

Als het probleem zich terug voordoet, gewoon de podcast even opnieuw openen.

Mvg,
Stefan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 11:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 14:33
HELP HELP HELP ipod loopt vast Melle123 Archief 1 02-02-10 17:58
kompas loopt vast keesm014 iPhone algemeen 0 08-08-09 23:36
Loopt vast GRozenberg Archief 2 16-11-08 19:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.