iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad is geblokkeerd - verbind met iTunes (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/91235-ipad-geblokkeerd-verbind-itunes.html)

Beech43 06-06-12 15:04

Staat hierboven toch duidelijk aangegeven, dfu-methode. Klik op het ?-teken.

jap74 06-06-12 15:05

Als je itunes open hebt staan en je iPad hebt aangesloten, staat je ipad dan in de linkerkolom (ergens halverwege onder apparaten)?

Anna19 06-06-12 15:54

Ja ik heb itunes op mijn pc gedownload.

ik krijg nu te staan , je kunt geen verbinding maken met iTunes omdat de beveiligings code niet ingevuld is. voer eerst je wachtwoord in en verbind dan met iTunes.
maar op me ipad kan ik nergens mijn wachtwoord invullen.
er staat duidelijk op verbind met itunes.

hoe moet ik verder?

Beech43 06-06-12 19:05

Zoals ik hierboven al aangaf, je kunt het begin van dit draadje gewoon volgen, pnijland heeft hetzelfde probleem, klik hier:
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...nd-itunes.html

maximumrisk000 31-05-14 22:46

na update 7.1.1 pasw op ipad mini nu geblokkeerd
 
schoonmoeder heeft haar ipad mini update 7.1.1 uitgevoerd !

maar zij weet niet van een paswoord ,met resultaat nu na enkele paswoorden te proberen

:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

IPAD GEBLOKKEERD,
Verbind met iTunes.

:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

deze ipad is nooit via iTunes verbonden geweest !

maar de ipad bevat wel enige foto's van haar overleden echtgenoot :(
((( deze fotos mag ze nooit verliezen !!)),

iemand enig idee hoe ik deze terug kan vinden zonder fabriekstintelling terug te zetten ?
aangezien er ((geen backup is ))

ballegooier 01-06-14 00:37

Ik vrees van niet.

Ik geef mensen dan ook altijd de waarschuwing dat je belangrijke foto's nooit op je filmrol van je iPhone / iPad moet laten staan. Maar ze tenminste te importeren op je PC en dan evt terug te synchroniseren op de iPad / iPhone, mocht men de foto's graag ook op het mobiele apparaat bij zich hebben....

Maar ja daar heb je nu niets aan.

Misschien dat iemand nog een hack weet voor je om te proberen.
Succes!

Bubbly 01-06-14 03:45

Het codeslot springt echt niet zomaar aan ;)

Het is nog mogelijk dat er automatisch iCloud backups zijn gemaakt…

maximumrisk000 01-06-14 12:33

Op iCloud. 5.00 GB van de 5 GB vrij jammer , deze week eens bij lab9 in Aalst gaan binnen steken

Beech43 01-06-14 19:56

Ik heb geen ervaring met dit programma, maar het is het proberen waard.

Wellicht kun je ook een programma van Wondershare proberen. Ik heb videobewerkingsprogramma's van Wondershare en ben daar tevreden over.

Bubbly 01-06-14 20:37

Misschien stond Photostream aan trouwens, dan kan het zijn dat de afbeeldingen via Wi-Fi zijn geüpload en zich in iCloud bevinden (buiten de 5GB quota om). Je kunt dit checken op verschillende manieren (zie Hoe geef ik Mijn Fotostream weer?).

maximumrisk000 01-06-14 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 961635)
Ik heb geen ervaring met dit programma, maar het is het proberen waard.

Wellicht kun je ook een programma van Wondershare proberen. Ik heb videobewerkingsprogramma's van Wondershare en ben daar tevreden over.

Heb deze geprobeerd maar deze kan niet in de iPad geraken zolang deze geblokkeerd is maar kan blijkbaar ook uw iCloud back-up terug zetten . maar heb ik niet , doet volgens mij niets meer dan iTunes kan

maximumrisk000 04-06-14 21:09

Geprobeerd met programma iexplorer maar vind geen connectie , gebeld met Apple die kunnen helaas niets meer doen binnen Apple :)

Bubbly 04-06-14 21:28

Ze kunnen het wel, ze willen het alleen niet. Je hebt hogere kans als je langsgaat bij de Apple Store, een mens in de ogen kijkt en hen je probleem voorlegt.

maximumrisk000 04-06-14 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 961989)
Ze kunnen het wel, ze willen het alleen niet. Je hebt hogere kans als je langsgaat bij de Apple Store, een mens in de ogen kijkt en hen je probleem voorlegt.

Zal ik proberen ik laat vervolg weten

maximumrisk000 26-07-17 08:32

Na een paar jaar vergeten antwoorden , doe ik het nu maar .

Het is een nieuwe iPad geworden voor een
Kleine 200 euro +oude toestel
Natuurlijk alle foto's enz niets terug 😞

Maar dan toch terug een werkend toestel !
Gr

Bleung 13-10-17 13:58

~Ipad pro geblokkeerd en niet verbonden met Wi-Fi
 
Dag allemaal,

Ik heb een groot probleem met mijn ipad pro, de toegangscode klopte niet en na een aantal keer is de ipad uiteindelijk geblokkeerd. Ik heb aantal verschillende guides opgezocht, maar die zeggen dat ik via itunes het kan herstellen. De probleem is dat ik de bericht krijgt: "Itunes kan geen verbinding maken met deze ipad. De waarde ontbreekt".

Hoe los ik dit nou op?

Gr

Beech43 13-10-17 18:15

Naar de winkel.

IanMcEwan 23-08-18 05:20

als je je iPad hard wilt resetten, kun je een iOS-systeemherstel gebruiken om het probleem op te lossen.
voor meer informatie:
How to Reset iPad to Factory Settings Without Password


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.