Online banking KBC belgië lukt niet meer! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn belgische ipad-collega's: sommigen onder ons die ervaring hebben met de online banking van KBC via de gewone website op de Ipad. Werkte tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Online banking KBC belgië lukt niet meer!
Voor mijn belgische ipad-collega's:
sommigen onder ons die ervaring hebben met de online banking van KBC via de gewone website op de Ipad. Werkte tot voor een kleine maand vlekkeloos, doch sinds recent kom je steeds terug op de inlogpagina, wanneer je een verrichting selecteert ( of die nu een overschrijving, saldo nazicht of wat dan ook is ). Heb in de instellingen al eens alle cookies, cache en geschiedenis gewist alsook de bookmark op homescreen die ik ervoor had gemaakt. Alle hulp welkom, alvast bedankt Jeuke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem gekend
|
|
|||
|
|||
Dankjewel Hattie,
Zoals ik persoonlijk gewend ben van KBC: een fijne service Bedankt Jeuke |
|
|||
|
|||
Heb inderdaad ook dat probleem. Nog even geduld dus...
Inderdaad wel knap dat KBC dit opvolgt! Proficiat! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downgraden lukt niet meer! | Roccade | Archief | 4 | 10-05-11 10:02 |
Online video's mp4 en 3gp werken niet meer | basualdo | Muziek, foto & video | 1 | 25-11-09 20:16 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Jailbreak lukt niet meer | Anis | Archief | 5 | 14-09-09 18:42 |
Iphone niet meer te koop via online store | etienne | Koopinformatie Nederland | 3 | 28-05-08 21:20 |
|
|