Inloggen gebruikersnaam&wachtwoord lukt niet meer op diverse sites! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt niet meer om in te loggen op sites waarin ik naam en wachtwoord in moet vullen op mijn IPad, op mijn pc gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inloggen gebruikersnaam&wachtwoord lukt niet meer op diverse sites!
Het lukt niet meer om in te loggen op sites waarin ik naam en wachtwoord in moet vullen op mijn IPad, op mijn pc gaat het probleemloos!
Is heel vervelend, heeft iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost, gesynchroniseerd en nieuwe versie geïnstalleerd. Misschien een tip voor andere gebruikers!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb 't zelfde probleem op me itouch
|
|
|||
|
|||
Idevice herstellen, is dat terugzetten naar de fabrieksinstellingen?
|
|
|||
|
|||
Het is inmiddels gelukt door via Itunes de software te herstellen.
'k Heb gebruikt gemaakt van de volgende support pagina. iPhone en iPod touch: bijwerken of herstellen lukt niet |
|
|||
|
|||
Ik was te snel. het lukt nog steeds niet
|
|
||||
|
||||
Misschien via Instellingen > Safari > Wis > Wis cookies > Wis cache.
Anders alle instellingen herstellen via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel alle instellingen > Herstel. . |
|
|||
|
|||
Het werkt weer, de keuze "accepteer cookies" stond op nooit, na het aanpassen kan ik weer inloggen. Al het updaten en herstellen is waarschijnlijk niet nodig geweest.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inloggen via Safari op iPhone 4 lukt niet bij diverse sites. | Fala | iPhone algemeen | 1 | 03-02-11 12:27 |
Inloggen op sites lukt niet | Pluiske | iPhone algemeen | 1 | 28-08-10 13:14 |
Inloggen op websites lukt niet meer | Rinus85 | iPhone algemeen | 5 | 17-08-09 18:52 |
herkend gebruikersnaam een wachtwoord niet meer | marcel landman | iPhone algemeen | 1 | 15-06-09 23:50 |
Gebruikersnaam/wachtwoord kwijt! | iPhone3G-er | iPhone algemeen | 1 | 07-06-09 19:22 |
|
|