Ipad2 updaten naar 4.3.3 lukt niet. NETWERKFOUT!!! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer m'n ipad2 al dagenlang te updaten via iTunes naar 4.3.3 maar ik krijg aan het einde van de download/install telkens de melding "er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad2 updaten naar 4.3.3 lukt niet. NETWERKFOUT!!!
Ik probeer m'n ipad2 al dagenlang te updaten via iTunes naar 4.3.3 maar ik krijg aan het einde van de download/install telkens de melding "er heeft zich een timout van de netwerkverbinding voorgedaan".
Er is niks mis met mijn netwerkverbinding, maar iTunes denkt dus van wel. Heeft iemand dit ook wel eens gehad of weet iemand hier een oplossing voor? bedankt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 juli 2011 om 12:26 ---------- Na 2000 x geprobeerd te hebben, lukt het nu dus wel.. Snap er geen *** van. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kwam dat er duizenden mensen tegelijk bezig waren met jailbreaken bij niemand lukt het de eerste keer gelijk.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het niet over een jailbreak. Gewoon een legale update via iTunes.
|
|
||||
|
||||
Heb dat ook wel eens gehad bij vrienden....lag bij hun aan het netwerk. Via het open draadloos netwerk van de buren werkte het namelijk wel....
|
|
||||
|
||||
Gelukt, dus een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad2 updaten naar 4.3.3; klopt dit stappenplan? | Mireille005 | iPad algemeen | 7 | 12-07-11 19:29 |
updaten 3GS lukt niet | vanrumst | iPhone algemeen | 1 | 18-07-10 14:08 |
Windows: Updaten lukt niet | marcellie | iTunes | 11 | 24-06-10 15:01 |
iPhone 1e gen.: Updaten lukt niet | Giel12 | Unlock | 1 | 02-04-10 01:54 |
updaten naar 3.1.2 lukt niet! | mrgoolie | Archief | 1 | 21-10-09 12:23 |
|
|