//

Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps.

Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, Bij mijn iPad 1 32GB Wi-Wi only crashen de apps vaak, vooral Safari en YouTube. Ook andere apps als Angry Birds en Tiny tower ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-11, 20:57
mathijs666 mathijs666 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.3
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 190
Standaard Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps.

Hallo,,

Bij mijn iPad 1 32GB Wi-Wi only crashen de apps vaak, vooral Safari en YouTube.
Ook andere apps als Angry Birds en Tiny tower (Tiny Tower onthoud ook geen gegevens).
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik heb dit al sinds iOS 4.1 en nu iOS 5.0 beta 2, het word ook met de daag erger, net in een kwartier is Safari vier keer gecrashed.

Groetjes Mathijs.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-11, 22:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik ben geen kenner maar het kan aan dit liggen omdat het nog niet op punt staat;

iOS 5.0 beta 2

(maar ik kan fout zijn).
  #3  
Oud 10-07-11, 23:18
mathijs666 mathijs666 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.3
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 190
Standaard

Ja maar ik had dit al in iOS 4.1.x en 4.2.x en 4.3.x.
  #4  
Oud 10-07-11, 23:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ok, ik zwijg , ik hoop anderen u wel kunnen helpen.

Ik moet wel zeggen, ik heb die dingen ook nog gedaan maar ben er snel vanaf gestapt wegens ik ook problemen had.
  #5  
Oud 11-07-11, 00:55
mathijs666 mathijs666 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.3
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 190
Standaard

Het ligt zeker niet aan de beta van iOS 5.0.
Ik heb zoals ik al eerder zei dit al vanaf iOS 4.1.x. (zou ook vanaf iOS 4.2.x. Kunnen zijn).
Iemand anders gebruikte net ff mijn iPad en hij kon bijna niks doen of het crashten.
  #6  
Oud 28-07-11, 12:49
jvkorven jvkorven is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Hallo,

Ik heb ook steeds vaker dit probleem, erg vervelend als je net iets aan het typen bent en de app valt uit.

Heb de iPad deze week ook aan iTunes gehangen en hem laten herstellen, maar zonder het gewenste resultaat ... helaas.

Ik schakel ook regelmatig de apps die in de MultiTask-balk uit en zet de iPad helemaal uit, maar het probleem blijf zich voordoen.

Hopelijk komt er snel een oplossing voor.
  #7  
Oud 28-07-11, 14:24
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Apps die vaak problemen geven kun je het best even verwijderen en opnieuw installeren.
Ook kan je proberen de instellingen te herstellen, ga op je iPad naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel alle instellingen > Herstel.
.
  #8  
Oud 28-07-11, 15:46
jvkorven jvkorven is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
Apps die vaak problemen geven kun je het best even verwijderen en opnieuw installeren.
Ook kan je proberen de instellingen te herstellen, ga op je iPad naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel alle instellingen > Herstel.
.
Opnieuw installeren heb ik o.a. met de Twitter-app geprobeerd, maar het blijft hetzelfde.

Als je de iPad laat herstellen, is dat anders dan dat je het via iTunes doet? Dan wordt het OS toch helemaal opnieuw geïnstalleerd?
En als je het via de iPad zelf doet, zijn dan ook alle instellingen en apps weg?
  #9  
Oud 28-07-11, 20:33
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Bij Herstellen op je iPad worden de instellingen weer goed gezet en dus niet het iOS opnieuw ingeïnstalleerd.
.
  #10  
Oud 28-07-11, 20:39
jvkorven jvkorven is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

OK Tom,
Bedankt ... ik ga het proberen, laat wel weten of het gelukt is.
  #11  
Oud 01-08-11, 13:48
johanneslol1 johanneslol1 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 69
Standaard

Ik heb dit ook gehad. Wat bij mij hielp was de foto"'s map IN de map van iphoto te verwijderen. ( het mapje van de foto"'s iPod photo cache.
  #12  
Oud 01-08-11, 14:05
jvkorven jvkorven is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol1 Bekijk bericht
Ik heb dit ook gehad. Wat bij mij hielp was de foto"'s map IN de map van iphoto te verwijderen. ( het mapje van de foto"'s iPod photo cache.
Bedoel je dan dat alle foto's uit de zogenaamde filmrol verwijdert moeten worden ? Voor de rest heb ik er geen foto's opstaan.
Het afgelopen weekend werd ik er gek van. De Twitter-app is een keer of twintig uitgevallen, als je op een link klikte viel hij uit.
Ik heb er nu Echofon opgezet en dat gaat tot nu toe goed.
  #13  
Oud 22-10-11, 21:16
iBos iBos is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Hallo allen, ik plaats mijn reactie, eigenlijk een vraag, in deze post omdat ik ook zit met apps die crashen. Bij mij crashen diverse apps regelmatig: Marktkraam, Autotrader en Twitter. Opvallend is dat deze apps allemaal een link met het Internet hebben. Vooral Marktkraam klapt vaak eruit. Ik heb alle opties al doorlopen om de iPad stabiel te maken, maar niks helpt (app herinstalleren, warme en koude reset etc.). Zou het een hardware probleem kunnen zijn? Zijn er mensen die ook crashende apps hebben en de hardware al voor reparatie hebben aangeboden?

(zou ios van Apple wellicht niet stabiel zijn en/of dat programmeurs niet alle kennis hebben om stabiele apps te maken)
  #14  
Oud 25-10-11, 17:04
Pierre van der Pol Pierre van der Pol is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Breda
Berichten: 4
Standaard

Het probleem van crashende apps is bij mij opgelost door via iCloud de instellingen van de iPad te herstellen.
  #15  
Oud 25-10-11, 19:56
iBos iBos is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierre van der Pol Bekijk bericht
Het probleem van crashende apps is bij mij opgelost door via iCloud de instellingen van de iPad te herstellen.
Welke apps crashten bij jou veel?

Ik werk niet met iCloud, maar heb jij een verklaring waarom dat via iCloud opgelost is? (ik heb al wel een de instellingen hersteld op de iPad zelf).
  #16  
Oud 25-10-11, 20:24
Pierre van der Pol Pierre van der Pol is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Breda
Berichten: 4
Standaard Crashende apps

Ik heb geen verklaring maar ik denk dat in OS X Lion nog lang niet alle bugs zijn opgelost. Eigenlijk zou je een paar weken moeten wachten voordat je naar een nieuwe OS opdate (maar dat kan ik nooit). Ik had vooral problemen met een onbereikbare iTunes, App Store en links via Flipboard. Ik heb hersteld met iCloud, maar natuurlijk kan dat ook met iTunes. Ik moest nadien toch terug naar iTunes om al mijn muziek opnieuw te syncen, want het meeste kwam van mijn CD's, en die worden niet gebackupped met iCloud. Maar al met al was het snel gebeurd. Pffff... Toch goed om uitgebreide backups te hebben (iCloud, iTunes en Time Machine).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps crashen melle189 iPhone Apps 0 19-06-11 11:31
Apps crashen Jakem Archief 1 20-06-09 01:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.