downloaden ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mij vertellen wat ik fout doe ik probeer te downloaden en dan zegt ipad safari kan dit bestand niet downloaden...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
downloaden ipad2
wie kan mij vertellen wat ik fout doe ik probeer te downloaden en dan zegt ipad
safari kan dit bestand niet downloaden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wel kun je afbeeldingen opslaan op webpagina s in Safari. Voor downloads moet je in de App Store zijn. groetjes
|
|||
|
|||
hartstikke bedankt.misschien kun je me ook zeggen of vertellen hoe ik films van pc op de ipad krijg
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Movieplayer downloaden. Films van bv 800MB kan je er binnen de 2min al opkrijgen op je ipad. Je moet gewoon dan de uitleg volgen die er staat. Moeilijk is het al helemaal niet om er een film op te krijgen . Het kan wel gebeuren bepaalde formaten niet zullen gaan. Het beste is meende ik avi-dvix-mkv bestanden. |
|
|||
|
|||
je kan ook tegenwoordig proweb office products downloaden
|
|
||||
|
||||
Wat wil je precies downloaden met je iPad?
Als ik een film download van Internet, dan kan ik kiezen waarmee ik 'm wil openen, als het een film is dan gebruik ik YXPlayer2 die speelt bijna alles af; yxplayer2 lite voor iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch (3de generatie), iPod touch (4e generatie) en iPad in de iTunes App Store . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad2 jailbreak | Lol299999 | Jailbreak | 61 | 10-07-11 16:58 |
Ipad2 onbestuurbaar | GkM | iPad algemeen | 0 | 06-07-11 23:37 |
FaceTime op iPad2 | RioolDokter | iPad algemeen | 13 | 30-03-11 10:39 |
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden | tobyzitz | iTunes | 2 | 28-06-09 11:54 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
|
|