Ipad van .. kan niet worden bijgewerkt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mij Ipad 1 wil upgraden naar 4.3.4 krijg ik het volgende bericht: Ipad van .. kan niet worden bijgewerkt. This device isn't eligible ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad van .. kan niet worden bijgewerkt
Als ik mij Ipad 1 wil upgraden naar 4.3.4 krijg ik het volgende bericht:
Ipad van .. kan niet worden bijgewerkt. This device isn't eligible for the requested build. Dit gebeurde ook al bij de ipod 4e generatie. Wie kan mij helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Download en installeer deze versie over je iTunes heen; Apple - iTunes - Download iTunes nu
En probeer ook eens een andere USB poort. |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: De Iphone {naam} kan niet worden bijgewerkt. | Snoepzak | iTunes | 0 | 20-07-11 21:21 |
iPod touch 3g kan niet naar firmware 4.0 worden hersteld/bijgewerkt | Guest-20140609160419 | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 11:57 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
|
|