//

Vast na update, hulp voor een leek

Vast na update, hulp voor een leek discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, net nieuw hier en hopelijk kan iemand mij helpen. Vorige week een Ipad 2 3G aangeschaft en hij werkte naar alle tevredenheid. Gisteren wilde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-07-11, 20:26
Dijk038 Dijk038 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard Vast na update, hulp voor een leek

Hallo, net nieuw hier en hopelijk kan iemand mij helpen.
Vorige week een Ipad 2 3G aangeschaft en hij werkte naar alle tevredenheid. Gisteren wilde ik de Ipad via Itunes updaten naar 4.3.3 maar tijdens het updaten liep mijn computer vast. Sindsdien wil mijn Ipad niet meer opstarten en krijg ik na het apple-logo een usb-stekker in beeld in combinatie met het icoontje van Itunes. Itunes herkent mijn Ipad niet meer en mijn Ipad wil niet verder opstarten. Ik kan er dus niks meer mee.

Ik heb gebeld met Apple en die zeiden dat ik de Ipad moest resetten en als dat niet hielp, Itunes helemaal verwijderen en opnieuw installeren. Beide opties hebben niet geholpen. Itunes herkent mijn Ipad niet en de Ipad wil niet verder opstarten dan de usb-kabel en het Itunes icoontje.

Ik ben de hele dag bezig geweest, de apple klantenservice is dicht en ik krijg mijn Ipad niet opgestart. Heeft iemand een idee wat ik kan doen? En enig idee wat er "kapot" is of wat een apple servicepunt moet/gaat doen? Hopleijk kan iemand mij helpen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-11, 12:10
Kris3 Kris3 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 23
Standaard

Ik heb vorige week ook een probleem gehad met de update naar 4.3.4. Ik heb hem in DFU modus gezet met behulp van Ireb. Dit leek in eerste instantie niet te lukken maar nadat ik mijn computer opnieuw had opgestart en een andere USB poort de Ipad weer had aangesloten gaf Itunes aan dat de Ipad in recovery modus stond en toen kon ik de firmware er weer opzetten en werkte alles weer naar behoren gelukkig. Misschien werkt dit ook voor jou?
  #3  
Oud 25-07-11, 13:00
Digivan Digivan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 5
Standaard

Ook hetzelfde probleem gehad - update - vastlopen - 'onherstelbare' fout. Is bij mij toevallig opgelost nadat de PC terug werd opgestart; plots wel kon herstelmodus wel en werd 'alles' terug 'hersteld', behalve een aantal apps, waaronder een aantal betaalde.
Zeer spijtig om vast te stellen dat apple niets, maar dan ook niets onderneemt om dit probleem tegen te gaan (zie ook andere posts)
  #4  
Oud 01-08-11, 12:53
johanneslol1 johanneslol1 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Digivan Bekijk bericht
Ook hetzelfde probleem gehad - update - vastlopen - 'onherstelbare' fout. Is bij mij toevallig opgelost nadat de PC terug werd opgestart; plots wel kon herstelmodus wel en werd 'alles' terug 'hersteld', behalve een aantal apps, waaronder een aantal betaalde.
Zeer spijtig om vast te stellen dat apple niets, maar dan ook niets onderneemt om dit probleem tegen te gaan (zie ook andere posts)
Je betaalde Apps kun je koste loos nog een keer kopen.

Ik heb op 4.3.4 ook een aantal problemen gehad. Op 4.3.5 is het opgelost.
  #5  
Oud 03-08-11, 16:53
philip0010 philip0010 is offline
• iOS 4.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Net hetzelfde probleem als dijk 038 alles geprobeerd maar itunes maakt melding dat de herstelmodus actief is en moet voltooid worden maar hoe ?. Er is hier duidelijk een software probleem bij Apple.
  #6  
Oud 03-08-11, 20:00
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

probeer eens je pc opnieuw op te starten, werkt dat niet, itunes er helemaal afgooien en het liefst met een speciaal verwijderprogramma. dan opnieuw installeren, en gebruik de search, staan ook nog een aantal tips.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vast na update, hulp voor nieuwe gebruiker Dijk038 iPhone algemeen 0 24-07-11 20:09
unlocken voor een leek Pitt Archief 3 18-10-09 11:46
iphone unlocken voor een leek pianmab Archief 3 17-02-09 10:14
Customize voor een leek ( leken ) rammsteinbe Jailbreak apps en thema's 10 02-10-08 17:51
iphone te doen voor een leek? febe Koopinformatie Nederland 13 27-01-08 09:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.