iPad verzekeren maar waar? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vrijdag een iPad, nu wil ik deze graag verzekeren. Ik heb actua gevonden maar vind de voorwaarde erg ondoorzichtig. Iemand ervaring met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad verzekeren maar waar?
Ik heb sinds vrijdag een iPad, nu wil ik deze graag verzekeren.
Ik heb actua gevonden maar vind de voorwaarde erg ondoorzichtig. Iemand ervaring met het verzekeren van zij of haar ipad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je de voorwaarden niet begrijpt, zou ik de verzekering niet afsluiten. Binnens huis valt je iPad vaak al onder de inboedelverzekering.
Misschien is het een idee om zelf een 'voorziening' te treffen. Leg iedere maand een x bedrag opzij. Mocht je iPad kapot gaan, dan heb je een bedrag om de kosten te dekken. En na twee jaar heb je een bedrag 'gespaard' om een nieuwe iPad te kopen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Anwb verzekerd ook iphones en ipads, en niet voor achterlijke bedragen zoals 15 per maand maar voor 30 per jaar! |
|
|||
|
|||
Aardigzeker.nl
ik heb mijn Ipad(1) 16GB verzekerd via AardigZeker betaal zelf 15 euro per jaar dus dat is niet erg veel
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad uit Amerika verzekeren? | frankkebeurt | iPad algemeen | 1 | 27-12-10 22:32 |
Featured op iTunes, maar waar..? | CurlyBrace | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 01-12-10 17:01 |
iPhone 4 uit de uk. Waar te verzekeren? | Arjan29 | iPhone algemeen | 18 | 19-08-10 12:40 |
iphone kopen, maar waar | Mickeymii | Archief | 1 | 03-12-09 22:30 |
iPhone,maar waar vandaan ? | Dazzle | Archief | 5 | 31-03-08 18:32 |
|
|