//

Flash en film

Flash en film discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Totale nieuwkomer in de Apple wereld en het valt me tegen. In een opwelling een Ipad 2 gekocht en nu al teleurgesteld. Heb giga's AVI ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-11, 19:18
Toetje53 Toetje53 is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 30
Angry Flash en film

Totale nieuwkomer in de Apple wereld en het valt me tegen. In een opwelling een Ipad 2 gekocht en nu al teleurgesteld. Heb giga's AVI films, kijk vaak film op internet maar kan geen van beiden meer. Toch zei men in de winkel dat ik m'n films naar Itunes zou kunnen slepen... Heb impulsief gekocht en begrijp nu dat ik van voor af aan moet beginnen. Lees en schrijf met Windows. Kan ik idd m'n video/films naar Ipad krijgen via Itunes? Zijn er fora voor het downloaden van film geschikt voor Ipad (p2p - bittorrent?)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-11, 19:27
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

Ja das mogelijk, ge eerst eens kijken in itunes, en voila ,neem bv de app movieplayer erbij en je zit goed.

Zeker het type pakken het apparaat, gooien de gebruiksaanwijzing in de hoek , en gaat zeuren dat het niet lukt.
  #3  
Oud 04-08-11, 19:31
Toetje53 Toetje53 is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 30
Standaard Flash en Film

Hoop op constructieve kritiek in dit nieuwe environment. Graag advies waarmee ik wat verder kom en niet zelf het wiel weer moet uitvinden.
  #4  
Oud 04-08-11, 19:41
johanneslol1 johanneslol1 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toetje53 Bekijk bericht
Hoop op constructieve kritiek in dit nieuwe environment. Graag advies waarmee ik wat verder kom en niet zelf het wiel weer moet uitvinden.
Oke in iTunes store : ga naar Apps en zoek rechts bovenin de genoemde app. Na aanschaf sync je de iPad opnieuw met je pc dan staat de app op je iPad. Daarna ga je zodra je geklikt hebt op de iPad in iTunes in de linker balk. Krijg je tabs die die kan klikken in het hoofd vlak je kies de tab met apps. Dan scrol je na beneden daar zie je de app staan. Dan sleep je vervolgens de film naar het vlak ernaast. Nu kun je de iPad loskoppelen. En dan op je iPad naar de app gaan. Hier staat nu de film in en nu kun je die selecteren en meteen beginnen met kijken.
  #5  
Oud 04-08-11, 19:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toetje53 Bekijk bericht
Totale nieuwkomer in de Apple wereld en het valt me tegen. In een opwelling een Ipad 2 gekocht en nu al teleurgesteld. Heb giga's AVI films, kijk vaak film op internet maar kan geen van beiden meer. Toch zei men in de winkel dat ik m'n films naar Itunes zou kunnen slepen... Heb impulsief gekocht en begrijp nu dat ik van voor af aan moet beginnen. Lees en schrijf met Windows. Kan ik idd m'n video/films naar Ipad krijgen via Itunes? Zijn er fora voor het downloaden van film geschikt voor Ipad (p2p - bittorrent?)

Wil je u avi films afspelen op je ipad of weet ik veel: schaf u de app movie player aan, er zijn er zovelen.
Binnen de 2min staat die film op je ipad.
Je moet wel via itunes aansluiten en naar je device gaan en dan naar apps en onderaan zie je dan movie player staan en daar kan je add/toevoegen nemen, ga zo naar je film (avi bestand en eventueel ook srt file voor de subs) en dan samen meevoegen en binne de 2min staat de film in die app en kan je beginnen kijken, echt zeer makkelijk.

Je zal mss ook wel nog afkomen je bepaalde filmpjes of sites niet kan afspelen, dat komt omdat apple geene flash heeft maar met de app puffin kan je die filmpjes en flash sites wel zien. Ik geef het maar effe mee.
  #6  
Oud 04-08-11, 19:53
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toetje53 Bekijk bericht
Hoop op constructieve kritiek in dit nieuwe environment. Graag advies waarmee ik wat verder kom en niet zelf het wiel weer moet uitvinden.
beetje eigen initiatief is zeker te veel gevraagd ?
beetje kijken en ja had het zelf gevonden in Itunes .
  #7  
Oud 04-08-11, 22:53
Toetje53 Toetje53 is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 30
Standaard

Bedankt Johanneslol1 en Apotheosis! Fe no me naal. Ik was boos op mezelf dat ik zomaar een smak geld had uitgegeven zonder eerst goed te researchen hoe e.e.a. moest en ben nu dolblij dat ik op dit forum te rade ben gegaan. Zeer veel dank voor jullie assistentie. Ik heb m'n eerste film via Movie Player op m'n iPad! You made my day. Ik heb nu nog een vraagje, niet gerelateerd aan de video/film vraag. Ik woon in het Midden Oosten, maar verblijf momenteel in Belgie en Nederland en heb in Nederland ook een postadres vwb m'n creditcard. Daardoor kom ik automatisch in de 'Nederlandse' Itunes winkel terecht. Kan dat ook gewijzigd worden, maw, kan een Nederlandse account ook in bvb de US of Britse iTunes winkels zoeken? Ik werk meestal in het Engels en ben meer vertrouwd met Engels dan met Nederlands hoewel het op zich natuurlijk niet echt een probleem is.
  #8  
Oud 04-08-11, 22:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je kunt in iedere iTunes winkel kijken, maar kopen lukt alleen in het land waar je creditcard is uitgegeven.

Je kunt wel van andere landen een giftcard kopen om alsnog in die iTunes winkels te shoppen (met een andere account).
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #9  
Oud 05-08-11, 15:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toetje53 Bekijk bericht
Bedankt Johanneslol1 en Apotheosis! Fe no me naal. Ik was boos op mezelf dat ik zomaar een smak geld had uitgegeven zonder eerst goed te researchen hoe e.e.a. moest en ben nu dolblij dat ik op dit forum te rade ben gegaan. Zeer veel dank voor jullie assistentie. Ik heb m'n eerste film via Movie Player op m'n iPad! You made my day. Ik heb nu nog een vraagje, niet gerelateerd aan de video/film vraag. Ik woon in het Midden Oosten, maar verblijf momenteel in Belgie en Nederland en heb in Nederland ook een postadres vwb m'n creditcard. Daardoor kom ik automatisch in de 'Nederlandse' Itunes winkel terecht. Kan dat ook gewijzigd worden, maw, kan een Nederlandse account ook in bvb de US of Britse iTunes winkels zoeken? Ik werk meestal in het Engels en ben meer vertrouwd met Engels dan met Nederlands hoewel het op zich natuurlijk niet echt een probleem is.
Houd er wel rekening mee dat het wel eens kan gebeuren movie player bepaalde formaten nie kan afspelen .
  #10  
Oud 28-08-11, 17:56
achraf80 achraf80 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: NL
Berichten: 13
Standaard

hoe zit t met de fora waar films geschikt voor de ipad kunnen worden gedownload? zie eerste post van toetje53
  #11  
Oud 07-09-11, 19:49
Jappio Jappio is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

ja mag officieel niet downloaden via fora's he, maargoed probeer het bekende usenet eens. daar wordt diverse dingen aangeboden in ipad/iphone/m4a bestandsindeling aangeboden.

snelrennen(punt)nl is dan een goede om te starten en je wegwijs te maken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: 3gs film niet naar film bieb?? tapijtkever Muziek, foto & video 0 26-10-09 16:05
Film jonathan Archief 3 12-12-08 15:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:22.