Hoe pak ik dropbox bestanden uit? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik bv silverlight voor de iPad 2 download doet hij dat in dropbox. Dit duurt even, maar op een gegeven moment is hij er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe pak ik dropbox bestanden uit?
Als ik bv silverlight voor de iPad 2 download doet hij dat in dropbox.
Dit duurt even, maar op een gegeven moment is hij er mee klaar. Hij krijg ik dit nu uitgepakt en geïnstalleerd op de iPad? Als ik er op toets dan staat er uploaded silverlight.dmg. Daarna houdt het voor mij op. Wie weet wat ik bedoel en hoe nu verder? Daarnaast een wereldding die iPad! Dank Rik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet bestaat er geen silverlight for iPad (of iPhone). Een .DMG bestand is een diskimage formaat dat geopend kan worden in MacOSx. (officiele) applicaties voor de iPad (of Phone) kan je uitsluitend via de appstore downloaden.
|
|
|||
|
|||
Oké hoe werkt het andere dingen dan die ik download?
Pakt hij dan wel alle automatisch uit? Dank alvast voor je reactie. Rik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App (dropbox) springt steeds uit Folder/map | ballegooier | iPhone Apps | 3 | 25-08-10 22:08 |
Dropbox update is uit...online USB stick | ericyber | iPhone Apps | 1 | 04-05-10 20:28 |
Dropbox is uit voor de iPad | metz | iPad algemeen | 0 | 04-05-10 12:56 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
|
|