ipad 2 gecrasht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een ipad 2 met firmware 4.3.3 gejailbreakt nooit een probleem had na de jailbreak nog nooit aan itunes gehangen zou even wat dingen doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 2 gecrasht
heb een ipad 2 met firmware 4.3.3 gejailbreakt nooit een probleem had na de jailbreak nog nooit aan itunes gehangen zou even wat dingen doen via itunes
probleeem onstond: computer aan itunes opgestart ipad aan usb aan itunes geeft direckt foutmelding kan ipad niet lezen alleen op te lossen door te restoren daarna ipad in de war alle pictogramen kleiner en meer ruimte er tussen als op een app drukt dan start hij opnieuw op met het appel logo en gaat hij weer na datzelfde scherm iemand een oplossing voor dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gedeeltelijk opgelost springboard herstart en iPad doet het weer
Maar nog dezelfde fout melding bij iTunes moet iTunes maar eens updaten! |
|
|||
|
|||
ik heb een probleem dat hij niet verder gaat dan het logo meerdere keer gerezet en op itunes aangesloten maar zonder oplossing wie kam mij helpen
itunes 10.5 ipad 4.3 |
|
|||
|
|||
Crash
Wil hij ook niet restoren met iTunes
Of battery is leeg had ik ook wel eens opladen en dan herstarten. |
|
|||
|
|||
Nee als ik restor geef iTunes run time error
Heb geen idee wat ik er .mee moet doen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad gecrasht please please help!!! | ado-anthony | Jailbreak | 2 | 01-10-10 17:42 |
iPhone 3GS: iPhone gecrasht | DNAxtreme | Unlock | 0 | 31-03-10 11:17 |
iPhone gecrasht | i_check_it | Unlock [archief] | 6 | 21-11-08 16:12 |
gecrasht | decockbenjamin | Archief | 2 | 01-11-08 15:45 |
HELP iPhone gecrasht | kasper1985 | Unlock [archief] | 9 | 20-05-08 00:22 |
|
|