Geen hoes-vergrendeling discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik stuitte vandaag op een vreemd probleem in mn ipad 2 16 gig ( 4.3.5) bij mijn schoonvader in zn ipad 2 32 gig 3g ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen hoes-vergrendeling
Ik stuitte vandaag op een vreemd probleem in mn ipad 2 16 gig ( 4.3.5)
bij mijn schoonvader in zn ipad 2 32 gig 3g zit als optie onder het menu: instellingen->algemeen een optie: hoesvergrendeling. Bij mijn ipad is daar nergens iets over te vinden. hoe kan dit? het zou kunnen zijn dat hij oudere firmware voert omdat hij mn bijna nooit aan de computer koppelt en itunes de updates uit laat voeren. het gaat overigens om een model dat ik vorige week heb aangeschaft met in eerste instantie firmware 4.3.3. Hoop dat iemand mij kan vertellen hoe of wat. Mvg, Bart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die optie "iPad-hoesvergrendeling" is op mijn iPad 2 met iOS 4.3.5 gewoon beschikbaar...
|
|||
|
|||
bij mij dus niet. dat is het vreemde. waar staat hij exact onder bij jouw?
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook gewoon beschikbaar (4.3.5), instellingen --> algemeen --> iPad-hoes vergrendeling..
|
|
|||
|
|||
hoe zou dit nou komen dan?
|
|
|||
|
|||
Heb je er wel een hoes omheen zitten??
Deze optie komt alleen te voorschijn als er daadwerkelijk een hoes (smartcover) om de iPad zit. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kon de optie ''hoesvergrendeling'' eerst ook niet vinden op mijn iPad,heb hier over nog gebeld met de Apple helpdesk.
Die wisten mij te vertellen dat de iPad kan ''zien'' of er een hoes/Smartcover omheen zit. Ik gebruik nu de SwitchEasy Canvas hoes, en nu kan ik de optie hoesvergrendeling wel zien. |
|
||||
|
||||
Lijkt me sterk.
De optie blijft ook gewoon beschikbaar als ik de hoes verwijder... (en verstop) |
|
|||
|
|||
Mmmmm inderdaad,ik heb net ook even de SwitchEasy hoes verwijderd en de optie blijft inderdaad beschikbaar....Maar ik weet toch zeker dat ik toen ik de iPad net gekocht had,ik deze optie ook niet kon vinden. raar verhaal..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ga met magneet langs lange kant iPad en hoesvergrendeling staat in instellingen
Hoe simpel kan het zijn |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
idd magneet langs rechts en hij staat erbij. toch vreemd dat hij bij sommige er al gewoon standaard inzit
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zal het dan toch kloppen wat de Apple helpdesk medewerker mij verteld heeft..
Door de magneet denkt de iPad dat er een hoes omheen zit en laat hij de optie hoesvergrendeling zien. |
|
||||
|
||||
Nee dat klopt dus niet, want ik heb nooit zo'n hoes of magneet gehad en heb wel die optie erbij staan
|
|
|||
|
|||
Is Bart wel in bezit van de ipad2?
Bij zijn gegevens staat namelijk dat hij geen iPad heeft!,als hij in bezit is van de ipad2 dan staat het gewoon bij instellingen-algemeen deze moet dan ingeschakeld worden! Groet casyman |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke hoes geeft geen witte waas op flash fotos? | Mozzie | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 29-07-11 21:32 |
Vergrendeling van Apple ID | buurman1500 | iPhone Apps | 3 | 16-04-11 20:48 |
Apple hoes en sillicone hoes | thomth | iPad algemeen | 9 | 30-09-10 10:59 |
Constante vergrendeling? | max2121 | iPhone algemeen | 9 | 03-08-09 13:43 |
iphone valt uit na vergrendeling | titatovenares | iPhone algemeen | 5 | 01-12-08 12:38 |
|
|