Info.plist aanpassen voor imovie op ipad1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben erg op zoek naar een werkende methode om imovie op Ipad1 te zetten. Om het dmv iphone configuratie 3.3 krijg ik niet voorelkaar, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Info.plist aanpassen voor imovie op ipad1
Ik ben erg op zoek naar een werkende methode om imovie op Ipad1 te zetten.
Om het dmv iphone configuratie 3.3 krijg ik niet voorelkaar, krijg altijd errors. Ik ben gaan zoeken naar een alternatief en kwam bij info.plist file aanpassen waardoor itunes > Ipad > imovie wel accepteert en ik niet de melding krijg dat er een camera aan de voorzijde noodzakelijk is. Kortom: weet iemand een werkende methode buiten bovengenoemde om? (graag in Jip & janneke taal) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie heeft ervaring met aanpassen PLIST's (bluetooth profile)? | allewijn | iPhone algemeen | 14 | 15-03-11 20:24 |
gezocht nl.plist & en.plist | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 3 | 09-04-09 15:41 |
preferences.plist aanpassen | daveku | Unlock [archief] | 7 | 03-03-08 18:05 |
Origineel Weather.app/Info.plist bestand | BadSide | Archief | 0 | 20-12-07 18:57 |
Gezocht info.plist (Sprinboard) 1.1.2 | ironmanixs | iPhone algemeen | 2 | 27-11-07 22:03 |
|
|