Ibooks bestanden van Ipad naar Computer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Inmiddels heb ik al diverse programma's gedownload die er voor zouden moeten zorgen dat je bestanden van je Ipad naar je computer kan overzetten, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ibooks bestanden van Ipad naar Computer
Inmiddels heb ik al diverse programma's gedownload die er voor zouden moeten zorgen dat je bestanden van je Ipad naar je computer kan overzetten, maar geen van alle zien mijn Ipad.
Wat ik wil doen is de 8 bestanden die in mijn Ibooks staan naar mijn computer zetten, kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dus je hebt 8 boeken op je iPad en die wil je naar je pc hebben ? Volgens mij kan dit niet zonder jailbreak...
|
Labels |
epub, ibooks, ipad, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's van computer naar Ipad | omejoop38 | Muziek, foto & video | 29 | 16-05-12 00:26 |
Bestanden Kopiëren van Iphone naar Ipad | Cooper85 | iPad algemeen | 1 | 04-05-11 17:28 |
Bestanden overzetten van Iphone naar computer | Caszje | iTunes | 3 | 22-03-11 16:04 |
Windows: TIP:met HFS httpfileserver bestanden van je computer openen iphone | Bigbrother | Desktop-applicaties | 2 | 07-09-08 15:16 |
|
|