Ziggo probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op de Ipad via Safari mijn webmail wil bekijken van Ziggo heb ik steeds problemen op deze site. Kan niet scrollen en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ziggo probleem
Als ik op de Ipad via Safari mijn webmail wil bekijken van Ziggo heb ik steeds problemen op deze site. Kan niet scrollen en de mail niet goed bekijken. Heeft iemand hier dezelfde ervaringen mee en eventueel een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik zou contact opnemen met ziggo. die zullen wel meer weten.
|
|
|||
|
|||
Heeft te maken met de browser die door ziggo ondersteunt wordt.
Ook google chrome doet bv niet. Wel exploxer van windows. Ff zoeken met google dan km je dit verhaal wel ergens tegen. Succes |
|
||||
|
||||
Net nog ingelogd bij ziggo via webmail. No problemo!
|
|||
|
|||
Ziggo dat is de grote fout..
probeer een andere web browser. Naar mijn ervaring werkt google chrome en firefox het beste met ziggo.. Ik hoor ze hierboven roepen dat chrome niet soepel loopt en explorer wel Geloof me het is andersom. en als je verzend en ontvang problemen ondervindt even bij de instellingen ssl uitschakelen en poort veranderen naar 25.. ( alleen voor degene die zijn besmet met ziggo ) @simlockvrij Bespaar je die moeite en bel meteen met Service+ (0.65cnt p/m ) Laatst gewijzigd door Barry55; 16-09-11 om 00:38. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ziggo/safari5 | Stefney | iPad algemeen | 1 | 25-08-11 23:07 |
E-mail Ziggo | Ad1965 | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 17:04 |
Ziggo en email | ajongebreur | iPad algemeen | 4 | 29-12-10 17:36 |
Ziggo & Push | Remek | iPhone algemeen | 1 | 01-07-09 23:56 |
|
|