Retina pad crasht help? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPad liefhebbers, Ik heb hier gejailbreakte iPad 2 liggen met een probleem. Dit onderwerp is misschien al eerder ergens opgedoken maar voor mij is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Retina pad crasht help?
Hallo iPad liefhebbers,
Ik heb hier gejailbreakte iPad 2 liggen met een probleem. Dit onderwerp is misschien al eerder ergens opgedoken maar voor mij is het nog niet helder. Als ik Retinapad en Winterboard installeer crasht Retinapad iedere keer, dus RetinaPad werkt niet met winterboard samen is niet compatibel. Wil graag weten of er hiervoor een oplossing (tweak) is, want wil beide programma`s op mijn iPad 2 draaien Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Outlook for I pad | Spirewit | iPad Apps | 7 | 30-03-12 13:28 |
Na update 4.3.4 werkt I-pad 2 niet meer | EduardS | iPad algemeen | 8 | 23-07-11 14:28 |
iPhone crasht, start op, crasht... | nachtegaaal | iPhone algemeen | 6 | 07-03-11 22:21 |
notities op I-pad en mobile me | Joepspronck | iPad algemeen | 2 | 15-08-10 21:07 |
|
|