Inhoud iPad 2 overzetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben van een windows Pc naar een iMac gegaan als ik nu m'n iPad aan de iMac hang en zou synchroniceren ben ik alles kwijt, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inhoud iPad 2 overzetten
Ben van een windows Pc naar een iMac gegaan als ik nu m'n iPad aan de iMac hang en zou synchroniceren ben ik alles kwijt, hoe zet ik e.e.a. over.
Zal vast niet de eerste zijn met dit probleen, maar kon niet snel de oplossing vinden. Leon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naar goede Apple gewoonte hebben ze dat in Cupertino allemaal voorzien want ze zijn daar blij met iedereen die overstapt van Windows naar OS X.
Het toverwoord is: Windows Migration Assistant OS X Lion: About Windows Migration Assistant |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle resons.
Leon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer | e_sabbagh | iTunes | 266 | 18-08-13 13:53 |
iphone inhoud overzetten naar lege itunes | mmols | iTunes | 7 | 11-02-11 19:38 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
Inhoud iAccounts, aNote etc. overzetten | ivanwoerkom | iTunes | 0 | 20-06-10 22:52 |
|
|