[ULTIMATE GUIDE] Going from iPhone v1.1.1 to v1.1.2 / Jailbreak & Unlock discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Ja met die naam van anySIM Geen wonder dat hij chraste nu loopt die als een tierelier. In 1.1.1 ;-) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Activeren is heel simpel, geen iasign of wat dan ook: Lockdonwd for 1.1.2 Only thing you activate + getting carrier signal - Hackint0sh Update: Yep! anySIM is weer gecrashed. Heeft ie bij jou goed gedraaid in 1.1.1, Michael? Ik had hem wel gechmod naar 0755, dat is toch nodig? Laatst gewijzigd door Fresh; 13-11-07 om 19:08. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja op 1.1.1 ging het goed al zie ik alleen streepjes nu Maar ga gewoon door naar 1.1.2. Eerst jailbreaken dat in Mac niet lukt maar met windows prima. Gelukkig heb ik intel en kan ik beide aan. Tot zo maar weer.
|
|
|||
|
|||
Dus jou lukt jailbreak en unlock? Mij lukt jailbreak en activatie! We moeten er vanavond uit kunnen komen!
|
|
||||
|
||||
Al zit ik hier vannacht nog ;-)))))
|
|
||||
|
||||
Fresh moet die lockdownd nog in een bepaald nummer staat nu in 644.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben je er dan? Inclusief unlock? |
|
||||
|
||||
wat gebruiken jullie nou die anySIM1.2 of anySIM1.2.1u?
|
||||
|
||||
lekker dan, ik deed een poging en nu kom ik niet meer voorbij firmware 1.02
als ik tracht te upgraden naar 1.1.1. dan kom ik daarna niet meer verder, niet met independence en niet met jailbreakme.com iemand oplossing hiervoor? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens het Elite Dev team is er in technische zin geen verschil: "The "u" version of anySIM1.2 was released to give more prominent credit to the original anySIM coders (it is a great app!). But the underlying executable and patch location are the same as in the release available here on Friday November 9th." |
|
||||
|
||||
vooralsnog ben ik blij dat ik nog ff gewacht heb
|
|
||||
|
||||
ja maar anderen hebben de code naast elkaar gelegt en er schijnt toch nogal een groot verschil in te zitten... (zeggen ze)
en tsja, als michael hem wel kan draaien en jij niet.. misschien een andere versie toch? |
|
|||
|
|||
Weer iets nieuw ontdekt, voor mij nieuw dan.
Ik zie in 1.1.2 weer niets anders dan het appeltje na de anySIM crash. Ik kan nog wel SSH, Wi-Fi en USB connecten, maar ik kreeg de iPhone niet meer in recovery mode. Daar is een truukje voor: Start in de iBrickr directory het programma iphoneinterface.exe en geef het commando "enterrecovery". De iPhone gaat in restore mode. Geen gedoe met knoppen tegelijkertijd ingedrukt houden. |
|
|||
|
|||
Ik ga nu (weer) terug naar 1.1.1, daarin anySIM draaien => updaten naar 1.1.2 en daarin alleen jailbreaken en activeren, want dat laatste is me al 2 keer gelukt.
|
|
||||
|
||||
Dat lockdownd file werkte niet voor mij. Krijg apple logo en kom dan niet meer verder wel ssh maar na een tijdje ook weg.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu weer aan het restoren en alles weer opnieuw doen ;-) De aanhouder wint
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gewoon iBrickr starten en op "boot the phone" klikken. |
|
||||
|
||||
verkeerde nummer 644 ipv 555 was te ongeduldig om op jou antwoord te wachten.....Dom dus ;-|
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 2G iPhone jailbreak & unlock | eddieka | Jailbreak | 0 | 07-07-10 16:27 |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g Us (unlock & jailbreak) | klontje | Unlock | 45 | 10-05-10 22:24 |
iPhone Unlock & Jailbreak | Bennoo | Archief | 3 | 24-03-08 17:49 |
(Updated) Ultimate guide to unlock virgin iPhone 1.1.1 | AllStar | Unlock [archief] | 12 | 27-10-07 16:00 |
|
|