[ULTIMATE GUIDE] Going from iPhone v1.1.1 to v1.1.2 / Jailbreak & Unlock discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Had je anySIM 1.2 al gedraaid? wanneer moet ik die precies draaien, voor of na de jailbreak en, is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Kan iemand mij in het kort uitleggen wat ik het beste kan doen? Heb nu een originele 1.1.1. geunlock liggen en ik wil naar 1.1.2 wat nu te doen? |
|
||||
|
||||
Het enige wat je nodig hebt is dat appsupport file dat ik op rapidshare heb gezet. Zet dat in system/library/frameworks/appsupport Geeft de permissie 755 en iPhone op nieuw opstarten.
Speeds je kan upgraden. Lees ons relaas van de dag. Fresh en ik waren wel van de straat maar het is gelukt. Geduld en goed lezen. Vergeet ook niet de 1.2 van de anySIM af te halen voordat je hem in de iPhone zet het moet dus niet zijn anySIM1.2.app maar gewoon anySIM.app MWAGENa eerst 1.1.1 dan naar 1.1.2 dan terug naar 1.1.1 anySIM draaien en oktprep erop zetten. Dan weer naar 1.1.2 niet restoren maar updaten. Dan het lockdownd file erop permissie 555 dan appsupport erop permissie 755. Succes Laatst gewijzigd door Michael; 13-11-07 om 22:25. |
|
|||
|
|||
@michael
Dus ik kan bij stap 3 beginnen En dan moet alles goed gaan? |
|
||||
|
||||
Citaat:
enige probleem is dat die verekte jailbreakme.com mijn 1.1.1 (eerst 1.1.2) iphone niet wil jailbreaken EDIT: eindelijk bleek probleem te zijn met wireless hier.. anySIM draait! Laatst gewijzigd door mwagena; 13-11-07 om 22:56. |
|
|||
|
|||
Citaat:
1 stom foutje met die appsupport en je bent weer wat uurtjes verder. pfff. |
|
||||
|
||||
Citaat:
- 1.1.1 -> reguliere update naar 1.1.2. - meteen een restore in iTunes naar 1.1.1? (of via 1.02?) - jailbreaken op 1.1.1, unlocken op 1.1.1, octopreppen op 1.1.1 - reguliere update naar 1.1.2? - laatste paar trucjes op 1.1.2 om alles werkend te krijgen (SMS app crash, bellen crash etc.)? |
|
|||
|
|||
Beste mensen:
Wie kan er even duidelijk de stappen in NL vermelden hoe je een geunlockte 1.1.1 naar 1.1.2 upgrade? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mooi dan kan ik het ook gaan proberen. Wil erg graag die voicemail sms-jes ontvangen. Dan is de Iphone helemaal compleet functioneel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Neem aan dat Michael m al werkend heeft, hoe staat het met Fresh ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou iemand met firmware 1.1.2 misschien de mogelijkheid hebben om even de hele Stocks.app folder te uploaden, heb de mijne per ongeluk verwijderd...
|
|
||||
|
||||
Heb 1.1.2 nog niet geinstalleerd, maar wel de firmware op harde schijf gedecrypt, dus bij deze, Stocks uit 1.1.2:
zSHARE - stocks.app.rar Laatst gewijzigd door matthijst; 14-11-07 om 00:33. |
|
||||
|
||||
heel goed nieuws Michael, ik heb het opgegeven voor vandaag. nu weer opweg naar 1.02 met bijbehorende baseband. en daarna naar 1.1.1 waar ik even blijf tot er een goede tutorial uit is!
|
|
|||
|
|||
1.1.2 upgrade guide
Aanpassingen op de guide worden in de volgende thread geplaatst: https://forum.iculture.nl/iphone-software-unlock/2298-ultieme-windows-guide-1-1-2-unlock.html
Onderstaande post wordt niet meer bijgehouden. Gebruik deze guide alleen om je geunlockte 1.1.1 iPhone naar 1.1.2 te updaten, jailbreaken en unlocken. Hij is niet voor nieuwe 1.1.2 of geunlockte 1.0.2 iPhones. Geunlockte 1.0.2 iPhones moeten eerst gevirginized worden! De guide omvat maar liefst 3 restores! Neem dus de tijd. De guide is niet erg gedetaileerd, maar misschien beantwoordt hij al veel van van jullie vragen. M.a.w. het is nog geen Ikea handleiding. Later deze week volgt een meer uitgebreide guide in samenwerking met Sjowol (zit je al op 1.1.2, schijterd?). Mocht je je iPhone ergens in het proces niet uit de recovery mode krijgen, sluit dan de iPhone aan op je PC en start iBrickr. Klik op “Boot the phone”. Doe verder helemaal niets met iBrickr! Ik wil Leon, Michael, Sjowol en Jimmy_Boy bedanken! Zonder jullie was het niet gelukt om deze guide te schrijven. Je hebt de volgende bestanden/links nodig:
Laatst gewijzigd door Fresh; 14-11-07 om 20:03. Reden: Opmaak :) |
|
||||
|
||||
dus als ik het ggoed begrijp hebben michael, fresh en mwagenta alle 3 nogsteeds geen unlockede werkende 1.1.2?
overigens fresh volgens mij zit die source wel op de bigbear repo
|
|||
|
|||
En als ik het goed begrijp is deze guide alleen voor Windows pc's?
|
|
|||
|
|||
Hij werkt bij mij nu eindelijk wel, ook geunlocked, maar ik heb dat destijds met de IPSF methode gedaan, en het loonde zich dus wel.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 2G iPhone jailbreak & unlock | eddieka | Jailbreak | 0 | 07-07-10 16:27 |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g Us (unlock & jailbreak) | klontje | Unlock | 45 | 10-05-10 22:24 |
iPhone Unlock & Jailbreak | Bennoo | Archief | 3 | 24-03-08 17:49 |
(Updated) Ultimate guide to unlock virgin iPhone 1.1.1 | AllStar | Unlock [archief] | 12 | 27-10-07 16:00 |
|
|