//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > dingemansje
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Conversatie tussen dingemansje en gracyliciousz
Profielboodschappen 1 t/m 1 van 1
  1. gracyliciousz
    15-12-09 12:16
    gracyliciousz
    Shit joh... ik ben echt een leek in dit soor dingen.. hahahmaar anywayz... heb dus sinds 2 weken een iphone 3gs 3.1.2 / 5.11.07 uit week 42 en imei begint met 0120xxxxxxxx mijn abo loopt pas af in maart (zit nu bij Hi) maar wil gewoon mijn iphone kunnen gebruiken. Heb overal gezocht. Wil het eigenlijk wel proberen. (jailbreak én unlocken) maar ben zo bang dat er wat gebeurt, en dat ik het zelf dan niet meer weet te fixen:S (zoals ik al zei.... ben een beetje een kneus in dit soort dingen) Dus wie kan mij het stap voor stap goed en duidelijk uitleggen. wat zijn de nadelen ervan? Kan alles weer terug gedraaid worden (dus ook weer dat ik een gelocked toestel heb i.v.m garantie e.d) moet ik er een simkaart in doen als ik dit allemaal ga doen? zo ja... welke? mn hi sim of t-mob? moet ik (zoals ik heb gelezen) een backup maken via itunes...hoe doe ik dit precies?kan ik hierna gewoon met itunes blijven werken op dezelfde manier...??? en als mijn abo v t-mob ingaat in maart. kan ik dit (als ik it heb gedaan) allemaal zo laten? Thnx alvast:$:$:$: hahha ciao

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.