Profielboodschappen 1 t/m 2 van 2
-
Hoi Veerle,
of mijn situatie exact gelijk is aan die van jou, durf ik niet zo snel te zeggen.
Ik had mijn iphone op de sigarettenaansteker van de auto aangesloten en vervolgens was ie echt dood.
Soms lijkt een iphone dood, maar dan lukt het nog wel hem in DFU-mode te zetten (= harde reset) en vervolgens via iTunes te herstellen.
Ik weet hoe ervaren je bent en of je dit al geprobeerd hebt?
Omdat dit bij mij niet meer lukte (hij was echt dood), ben ik naar de winkel terug gegaan, waar ik hem heb gekocht. Ik had hem namelijk nog geen jaar en op die manier garantie.
Zij hebben hem terug naar Apple gestuurd en daar zou hij gerepareerd zijn.
Dit doen ze echter (bijna) nooit. Dat kost Apple te veel tijd: meestal krijg je gewoon een nieuwe. In mijn geval dus weer een 3GS, maar dan met de nieuwe firmware-versie 3.1.3 erop.. die helaas nog niet te jailbreaken is : (
Apple stuurde mij na afloop nog een e-mailtje om te vragen hoe ik de reparatie had ervaren. Ik heb het idee dat je in principe naar ieder apple-reseller in België kan gaan (omdat Apple in België geen officiële Apple-winkel heeft).
Er zit er één in Turnhout, maar daar heb ik niet zo'n hoge pet van op: onvriendelijk.
Die in Antwerpen vond ik beter. Deze zit onder de hoge toren aan het eind van de winkelstraat.
Ok, ik hoop dat ik je hiermee verder heb kunnen helpen.
Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik het wel!
-
Hoi Arnoud
Net als jij heb ik hetzelfde probleem, mijn iPhone is opeens dood.. Hij is niet meer op te starten en niks helpt om hem weer aan te krijgen.. Aangezien jij hetzelfde probleem hebt vroeg ik me af hoe dit bij jou is afgelopen? Ik zelf woon ook in Tilburg maar hier in de Apple Reseller wist hij dr geen raad mee, en buiten dat hij komt uit Belgie dus hij mag er niks mee doen. Ik hoop dat jou iPhone inmiddels alweer leeft en dat je me kunt helpen?? Gr. Veerle