//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

baloutti baloutti is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 3 van 3
  1. iphone4amsterdam
    03-03-13 17:45
    iphone4amsterdam
    He alles is gelukt, maar het is thetered dus als de iphone uit is moet ik weer Just boot aanklikken in redsnow.
    kan ik dit verhelpen met evasion?
  2. iphone4amsterdam
    02-03-13 19:12
    iphone4amsterdam
    He, ik las dat jij ook een iphone met orange simlock had geunlockd.
    Hoe heeft u dat gedaan? Ik zit in precies dezelfde toestand. Iphone is nog niet geactiveerd noch geunlocked en weet er echt geen raad mee.

    Kunt u vertellen hoe u dat heeft gedaan? En als u het simkaartje van spanje nog heeft zou ik dat mogen lenen/kopen?

    Groetjes en alvast bedankt!
  3. baloutti
    08-12-12 23:16
    baloutti
    Iphone 4 in herstelmodus na ingeven verkeerd codeslot
    Stond op punt iphone te upgraden naar iOS 5.1.1 middels iOS 5.1.1 en Redsn0w 0.9.12b2. iphone was al eerder gejailbreakt ->Cydia shsh blobs opgeslagen. dochter van 2 heeft op scherm zitten toetsen waardoor meerdere keren verkeerde code voor codeslot is ingegeven. Gevolg scherm zwart verlicht en toen Apple logo met het rondje en verder gaat het niet. iphone aangesloten op iTunes, geeft aan iphone in herstelmodus,die hersteld moet worden. Ben afhankelijk van unlock (provider spain orange) en wil baseband behouden (01.59.00). heb geen Tiny umbrella gebruikt shsh op te slaan, stonden wel in Cydia.Kan ik het doen volgens bovenstaand proces? Of zou het 3 x fout voor gezorgd hebben dat iphone gewist inc. Cydia en shsh blobs?lukt trouwens ook niet altijd dat iTunes iphone herkent. Daarvoor eerst paar x telefoon opnieuw aan/uit zetten :-(Alvast bedankt want kan nu dus helemaal niets meer.

Over mij

  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    4.0.2
    Firmware iPad
    6.0.1
    Besturingssysteem
    Windows

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 09-03-15 01:26
  • Geregistreerd: 16-01-11

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:39.