Ik heb mijn Iphone ook gekocht bij Base, en heb er veel spijt van. Na 12 dagen viel het toestel uit na het nemen van een foto, en kon hem daarna niet terug opstarten. Heb hem terug binnen gedaan bij Base, en het zou 14 dagen duren.Ik moet zeggen dat ik toen de klantvriendelijkheid al niet geweldig vond. Ik werd behandeld als nummertje zoveel van die dag. Papiertje tekenen en daaaag. Nu mail ik hen na
3 weken even om te vragen hoe het zit (want telefoon wordt daar
nooit opgenomen), en dan het volgende antwoord: Uw toestel is op 31/01 opgestuurd naar een externe herstelfirma (op 31/01 lag mijn toestel al 2 weken in de Base shop). Dan maar even een algemeen nummer van Base bellen. Zij konden niets zeggen. Op mijn gsm nummer stond ook geen enkele herstelling ingeschreven. De persoon aan de telefoon zei zelfs dat zijn eigen Iphone stuk is, maar dat hij hem bij Base niet durft binnen brengen! Dat zegt al genoeg.