//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

rsvh rsvh is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 2 van 2
  1. rsvh
    31-07-08 11:49
    rsvh
    Michael, dank alvast. heeft u een link die wel werkt voor Appcleaner, ik kom altijd op dode links terecht. Via Pc 7.5 geinstalleerd maar steeds boodschap dat IPhone pas werkt vanaf 7.7 en dus niet herkend wordt
  2. Michael
    31-07-08 10:39
    Michael
    Mac OS X
    Verwijder iTunes 7.7 met AppCleaner
    Open op je Mac nu de volgende map: Macintosh HD > Systeem > Bibliotheek > PrivateFramework
    In die map vind je het onderdeel MobileDevice.Framework. Gooi deze in de Prullenbak
    Open op je Mac nu de map waar je iTunes-bibliotheekbestand wordt opgeslagen (Apple-supportdocument)
    Hernoem het bestand ‘iTunes Library’ naar ‘Backup’
    Start je Mac opnieuw op en leeg daarna de Prullenbak
    Windows
    Verwijder iTunes 7.7 via Start > Configuratiescherm > Software (zoals je elk programma deďnstalleert)
    Open op je Windows-PC nu de map waar je iTunes-biblioheekbestand wordt opgeslagen (Apple-supportdocument)
    Hernoem het bestand ‘iTunes Library’ naar ‘Backup’
    Herstart je PC
    Vervolg
    Installeer nu iTunes 7.5
    Zet je iPhone nu terug naar firmware 1.1.4 via de DFU-methode. Het kan zijn dat je Error 1015 krijgt, maar die fout mag je negeren.
    Je bent nu weer terug op firmware 1.1.4, maar met de baseband van firmware 2.0; namelijk 04.05.04G.

    Wil je nu alsnog updaten naar firmware 2.0, kijk dan in dit topic: Pwnage Tool 2.0 - Verzameltopic.

    Wil je bij nader inzien toch liever met firmwareversie 1.1.4 blijven werken, dan is het noodzakelijk dat je baseband wordt teruggezet naar die van de iPhone 1.0. Je kunt dit doen met KiPhone, bijvoorbeeld via de instructies op deze website. Let er wel op dat je iPhone in recovery mode staat! Dit zou met KiPhone automatisch moeten gebeuren, maar dat is niet altijd het geval.

    Heb je dat allemaal gedaan, dan kun je voor de activatie/jailbreak/unlock weer gebruik maken van de tool die je daar eerder voor hebt gebruikt (iLiberty/Pwnage 1.1/WinPwn 1.x - maar liever geen ZiPhone).

Over mij

  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    2.0
    Besturingssysteem
    MacOS X

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 02-10-08 17:19
  • Geregistreerd: 04-04-08

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.