//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

RamonB RamonB is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 3 van 3
  1. RamonB
    15-12-11 07:19
    RamonB
    Hoi Als je mij een email stuurt zal ik ze even sturen weet zo de site's niet meer.
    ramon.bussel@gmail.com
  2. RamonB
    14-12-11 17:31
    RamonB
    Hey ozzy klopt wat je zegt dat de dvdrips het meestal wel doen maar als er bij mij meestal 1 niet doet doet hij het helemaal niet meer maarja misschien moet ik alles een keer opnieuw doen, maar als hij bij jou die megaoploadscherm aangeeft met aftellen tot hoever gaat hij bij jou bij mij is dat maar tot de 62%.
    Oja jou vraag als je mij je email stuurt zal ik jou de adultzip ff sturen kan je hem installeren.
    Oja en nog een vraagje voor jou weet jij toevallig hoe ik mijn film op mijn mac zonder ze in intunes te zetten op mijn atv kan streamen

    Groeten Ramon
  3. ozanay
    08-12-11 14:53
    ozanay
    Hallo Ramon,

    Ik heb er ook een jailbreakte apple tv2 mijn ervaringen zijn dat
    bij mij werken ze af en toe ook niet maar dat is mee te maken met de megauploads mirror op dat moment niet functioneert. Soms blijven op 0% staan maar als ik terug naar menu keert en zelfde source nog een keer pakt dan doet tie het wel. Denk dat apple tv net andere mirorr pakt op dat moment. Kies meestal dvd rip, werkt beter.

    Ik had je ook een vraag, waar kijk je adult films vandaan? ik kan ze niet vinden in icefilms of moet ik bij navix zijn ? hoe heet de plug in ?
    alvast bedankt en succes met ice films.
    gr,
    Ozzy

Over mij

  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    4.3.3
    Firmware iPad
    4.3.3
    Besturingssysteem
    Mac OS X

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 14-06-13 14:40
  • Geregistreerd: 08-12-11

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.