//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Doblie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Conversatie tussen Doblie en croiman
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
  1. croiman
    13-06-08 07:33
    croiman
    jep, der worden dan 6 smd side led's in gesoldeerd vanachterin. aangesloten op de stroom voorziening van het scherm, dus de led's gaan branden bij aangaan van scherm verlichting.
  2. Doblie
    12-06-08 22:01
    Doblie
    moet je er ook een ledje in doen dan?
  3. croiman
    12-06-08 21:49
    croiman
    Das een dremel voor het polieren van de cover met polierpasta.
    Waarom niet? je ziet wat een resultaat je kunt hebben, als je met zoiets bij je maten komt die een standaard iphone hebben, hardware en software volledig gemod, ze worden gek van t te zien !!!!
  4. Doblie
    12-06-08 21:46
    Doblie
    ik zie je wel met een vijl ofzo , ik ga er niet aan *****n igg, alleen software matig
  5. croiman
    12-06-08 21:42
    croiman
    Er moet niks gezaagt worden in je iphone.
  6. Doblie
    12-06-08 21:40
    Doblie
    tis wel gruwelijk, maar ik ga niet in m'n toekomstige iPhone zagen enzo . Veel te duur voor .
  7. croiman
    12-06-08 21:38
    croiman
    je kunt kijken op de link die k hier heb gezet hoe k t allemaal gedaan heb, en hier op mijn profiel staan foto's ervan twee iphones die ik al gedaan heb.
    Extra smd-led's solderen in iphone en een plexiglazen appeltje maken dat er precies in past waar normaal het chrome appeltje inzit.
  8. Doblie
    12-06-08 21:36
    Doblie
    Maar zit er dus al in de iPhone een lampje of moet je echt gaan zagen in dat ding? Ik vind 't wel erg vet staan btw!
  9. croiman
    12-06-08 21:34
    croiman
    inderdaad, dat doet een normale iphone niet, het appel logo oplichten, meer info vind je hier : Psycho iphone case mod
  10. Doblie
    12-06-08 21:16
    Doblie
    wow, hoe kan jouw achterkant van je iPhone nou branden? (het Apple logo) Dat doet een normale iPhone toch niet?

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.