Profielboodschappen 1 t/m 1 van 1
-
hallo beste mensen, ik zit met een probleem.
Ik heb een iPhone 5s, maar kan niet op mijn Wi-Fi. Via mijn pc heb ik het ip-adres, submasker- dns- en routergegevens gevonden en die ingevuld op mijn iPhone. Nou, er verschijnt een blauw vinkje bij mijn Wi-Fi (zogezegd, ik ben verbonden), maar links boven toont hij niet aan dat er een verbinding is. Als ik op safari ga meld mijn iPhone dat er geen internetverbinding mogelijk is... Enkele gegevens over mijn internet. Ik gebruik een Sitecom homeplug met een frequentie die kan variëren van 2 MHz-68 MHz... Ik hebecht alles wat ik gevonden heb geprobeerd: mijn iPhone en netwerkinstellingen gereset, alles manueel ingegeven, Wi-Fi aan- uit zetten, vliegtuigstand aan-uitzetten... Maar het rare is, wanneer ik bij een vriend ga, dan kan ik onmiddellijk op internet, zonder problemen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen... kan iemand mij helpen aub, ik ben echt hopeloos.
Op voorhand bedankt aan de mensen die mij willen helpen.
groeten Tim A.