//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > rikfrombelgium
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Conversatie tussen rikfrombelgium en majaislief
Profielboodschappen 1 t/m 3 van 3
  1. majaislief
    15-10-08 00:05
    majaislief
    hee bedankt voor je reaktie...maar nog een vraagje.als ik zo'n yessim dingetje aanschaf en mijn eigen simkaartje zou moeten worden aangepast zou jij mij daar aub mee kunnen helpen..dit tegen betaling...maar mischien kan je mij via de telefoon al een eind op weg helpen of via mail...denk er even over en laat je me dan iets weten?Ik woon in Essen..maar ik zal morgen eerst eens die yessem(of zo iets) bestellen .mvg,Maja
  2. rikfrombelgium
    09-10-08 21:10
    rikfrombelgium
    hallo,

    ik heb een yessim gebruikt, nog voor de laatste versie Yessim 3G uitkwam. Bij mij werkt alles perfect. Ik heb een gaatje gemaakt, de laatste sofware op de sim gezet en dan alles aan mekaar geplakt en beetje geschuurd tot alles dun genoeg was. Ik werk nu al bijna 2 maanden zo, geen problemen gehad.

    Prijs wel wat duur, maar kijk eens rond op de site, je kunt er hier ook kopen op het forum. Ik kan je wel niet garanderen dat ze werken, want sommigen hebben er blijkbaar problemen mee.

    groeten
  3. majaislief
    06-10-08 00:06
    majaislief
    mag ik iets vragen...jij hebt een 3g in jij heb n unlocked met en simkaartje??ik heb een 3g enwil bellen met proximus maar moet nog wel mijn iphone zien te unlockenmaar ik zou graag meer weten over deeze handeling,kan jij mij daar meer info over geven???
    mvg,
    maja

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.